Iranian Agriculture News Agency

مدیر سازمان تعاون روستایی استان خبر داد:

آغاز توزیع هوشمند کالاهای ساسی در آذربایجان غربی

مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: توزیع هوشمند کالاهای اساسی در سامانه بازرگام از شب یلدا در استان آذربایجان غربی آغاز شد.

آغاز توزیع هوشمند کالاهای ساسی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،  شهریار حیدری با اعلام این مطلب افزود: یکی از ارکان اصلی رویکرد امنیت غذایی توزیع هوشمند و دسترسی آسان همه مردم به غذا است.

وی خاطر نشان کرد: در مرحله اول چند قلم کالا با قیمت مصوب تنظیم بازار با هزینه حمل رایگان تحویل مشتریان گردیده  و هیچ گونه هزینه ای از مشتریان بابت حمل کالا دریافت نمی گردد و در صورتی که همه پلتفرم‌ها و استارت آپ‌ها پای کار بیایند و زیرساخت‌ها فراهم شود، تا پایان سال همه اقلام کالای اساسی را هوشمند توزیع می‌کنیم.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان اضافه کرد: پرداخت وجه به صورت  اینترنتی بوده و هیچگونه وجهی نیز در محل از مشتری دریافت نخواهد شد .

حیدری تاکید کرد: هدف ما از این شیوه فروش این است که اقلام اساسی بدون واسطه به‌دست مصرف‌کننده واقعی برسد و کرامت آنها حذف شود تا آنها بدون ایستادن در صف‌های طولانی نیازهای خود را تامین کنند.

گفتنی است همشهریان عزیز می توانند از طریق سایت بازرگام (https://bazargam.com/)  و یا نصب اپلیکیشن بازرگام از بازار (https://cafebazaar.ir/app/com.pishgaman.bazargam )   نسبت به خرید کالاهای اساسی همچون برنج، روغن، تخم مرغ ، مرغ منجمد ، و... اقدام نمایند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید