Iranian Agriculture News Agency

معین راد:

تعاون روستایی خوزستان آماده تامین و توزیع میوه شب عید

تلاش می کنیم بازار میوه در ایام نوروز به آرامش برسد

مدیر تعاون روستایی استان خوزستان با بیان این مطلب که عرضه میوه ایام نوروز از ۲۵ اسفند تا ۲۵ فروردین در ۱۴۹ غرفه و ۲۷ شهرستان آغاز خواهد شد گفت: تعاون روستایی خوزستان آمادگی کامل را برای تامین و توزیع میوه شب عید دارد.

تعاون روستایی خوزستان آماده تامین و توزیع میوه شب عید

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان محمد امین معین راد مدیر تعاون روستایی استان اظهار کرد: تعاون روستایی خوزستان آمادگی کامل در تامین، ذخیره سازی و توزیع میوه ایام نوروز ۱۴۰۱ را در استان دارد.

وی افزود: در ایام نوروز به دلیل آلو هوای بهاری، خوزستان پذیرای مهمانان زیادی از سراسر کشور است، از جمله این مهمانان می‌توان به کاروان های راهیان نور، گردشگران طبیعت و گردشگران اماکن تاریخی اشاره کرد.

معین راد در ادامه ضمن اشاره به مهمان نوازی مردم خطه خوزستان بیان کرد: تعاون روستایی به عنوان یکی از متولیان تامین غذای مردم سعی در آرامش بازار و تامین نیازهای ضروری مردم دارد که در ایام نوروز یکی از مهمترین نیازهای مردم تامین میوه خواهد بود.

مدیر تعاون روستایی خوزستان همچنین تصریح کرد: از این رو کارشناسان ما در حوزه فنی و بازرگانی با سرکشی به باغات میوه در استان مازندران و آذربایجان غربی و بررسی کیفیت پرتقال و سیب در تلاش هستند تا با خرید میوه های با کیفیت و ذخیره سازی آن در ۴ سردخانه موجود در استان باعث ثبات قیمت و عرضه میوه به قیمت مصوب دولتی شوند.

وی گفت: سهمیه استان خوزستان ۲ هزار ۸۰۰ تن سیب و پرتقال است که ۲ هزار تن پرتقال والنسیا و تامسون و ۸۰۰ تن سیب زرد و قرمز خواهد بود و انشالله در ۱۴۹ غرفه و ۲۷ شهرستان از ۲۵ اسفند تا ۲۵ فروردین توزیع میوه را انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید