Iranian Agriculture News Agency

تخصیص ۶۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان سامان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان از تخصیص ۶۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات جهت ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در شهرستان سامان خبر داد.

تخصیص ۶۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان سامان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، یزدان احمدزاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان از تخصیص ۶۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات جهت ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در شهرستان سامان خبر داد.

وی گفت: بر اساس تعریف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشاغل خانگی آن دسته از فعالیت‌هایی است که توسط اعضای خانواده در فضای مسکونی در قالب یک طرح کسب و کار بدون مزاحمت و ایجاد اخلال در آرامش واحدهای مسکونی هم‌جوار شکل می‌گیرد و منجر به تولید خدمت یا کالای قابل عرضه به بازار خارج از محیط مسکونی می شود.

احمدزاده هدف از اجرای طرح مشاغل خانگی را  شناسایی و توانمندسازی علاقمندان کسب و کارهای خانگی و همچنین اتصال به بازار و کمک به رونق فروش و تولید برای کارآفرینان عنوان کرد.

نرگس زمانی کارشناس مشاغل خانگی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت : در راستای توسعه مشاغل خانگی طی سال جاری  ۱۹ فقره پرونده تکمیل و جهت پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به بانک معرفی شدند که  زمینه فعالیت آنها، بیشتر گلخانه های کوچک خانگی، کشت و توسعه گیاهان دارویی و زعفران، تولید ترشیجات و شوریجات و بسته بندی انواع خشکبار است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید