Iranian Agriculture News Agency

امید خبر داد:

فروش خرمای استعمران از طریق مزایده

سرپرست دفتر بازرگانی محصولات کشاورزی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از فروش خرمای استعمران حاصل از خرید تضمینی سال جاری از طریق مزایده خبر داد.

فروش خرمای استعمران از طریق مزایده

سعید امید سرپرست دفتر بازرگانی محصولات کشاورزی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران  در گفتگو با خبرنگار ایانا گفت: این سازمان در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از کشاورزان و نخلداران استان خوزستان در سال جاری نیز با مساعدت و همیاری سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی استان خوزستان و همچنین مباشرت شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی استان، اقدام به خرید تضمینی و ذخیره سازی  خرمای استعمران کرده است.

سرپرست دفتر خرید و فروش سازمان تعاون مرکزی روستایی یادآور شد: در سال جاری خرمای استعمران با درجه بندی 1، 2 و 3  درشهرستان‌های آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر، کارون و اهواز از کشاورزان خریداری شده است.

وی یادآور شد: سازمان مرکزی تعاون روستایی به منظور انجام برنامه ریزی لازم جهت فروش این محصول، اقدام به برگزاری مزایده مرحله اول به میزان 12 هزارو 520 تن خرمای استعمران براساس قیمت پایه کارشناسی مطابق اوزان وکیفیت به صورت مخلوط درجه 1 ،2 و 3 کرده است.

سرپرست دفتر بازرگانی محصولات کشاورزی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران  ادامه داد: ارائه قیمت پیشنهادی بر مبنای میانگین قیمت هر کیلوگرم خرمای موجود در هر انبار به شرح لیست انبارهای تعیین شده در شرایط مزایده است.

وی با بیان اینکه کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی و فعال در این زمینه می توانند از طریق سامانه الکترونیکی به آدرس «setadiran.ir» درخواست خود را ارائه دهند، افزود: متقاضیان با ارائه پیشنهاد  قیمتی در چارچوب ضوابط  تعیین شده، از تاریخ 22 آذر ماه تا اول دی ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به دریافت مدارک مزایده اقدام و تا ساعت 14 تاریخ 7 دی ماه اسناد و مدارک شرکت در مزایده را به سازمان مرکزی تعاون روستایی تحویل دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید