Iranian Agriculture News Agency

ضرورت بالا بردن کیفیت آموزشهای مهارتی کارکنان وظیفه

جلسه قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه استان کرمان با حضور سردار اسدی نماینده ستاد مشترک نیروهای مسلح در قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه و مسئول کیفیت دوره های آموزشی ، ورداسبی نماینده وزارت جهاد کشاورزی، نمایندگان نیروهای مسلح در استان و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان صورت گرفت.

ضرورت بالا بردن کیفیت آموزشهای مهارتی کارکنان وظیفه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در این جلسه ورداسبی رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری و نماینده وزارت جهاد کشاورزی در قرارگاه مهارت آموزی گفت: توسعه روستایی با توسعه کشاورزی عجین است. اگر بتوانیم دانش را به نحو مطلوب به مزرعه منتقل کنیم و اگرجوانان را به  استمرار علمی کار پدرانشان ترغیب کنیم زمینه توسعه روستاها را فراهم آوریم.

در ادامه سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه برای تکمیل آموزش، کارگاه ها و مزارع کوچک اثر بخشی بیشتری دارد افزود: اگر آموزش علمی و عملی با هم نباشد شاید نتیجه مطلوبی به بار نیاید.

وی افزود: ارتباط فرد آموزش دیده با پیش کسوتان آن بخش نیز می تواند به  توانمندی او کمک کند و آمادگی این وجود دارد که اطلاعات در اختیار یگانها قرار گیرد

در این جلسه سردار اسدی گفت: بحث کیفیت آموزشها مد نظر است انشاالله با کمک شما روز به روز بر کیفیت خواهیم افزود.

وی افزود: بحث آمایش سرزمین بحث مهمی است و ما انتظار داریم قرارگاه استانی بر اساس استعداد ، نیازها و استراتژی های سازمان جهاد کشاورزی استان برنامه ریزی آموزشی نمایند.

وی در ادامه گفت: تمرکز بر حوزه هایی باشد که مد نظر سازمان جهاد کشاوری، بازار استان و نظر مرکز تحقیقات باشد و توسعه آموزشی در محیط واقعی مورد تاکید قرار گیرد.

سردار اسدی افزود: با تمهیداتی که اندیشیده شده است از لحاظ کمیت تا کنون پیشرفت خوبی داشتیم که باید تلاش شود کیفیت نیز هر روز بالاتر رود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید