Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی :

صیانت از سفره مردم و ایجاد آرامش در بازار رسالت اصلی جهاد کشاورزی است

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : قرارگاه امنیت غذایی به منظور صیانت از سفره مردم و آرامش در بازار و تامین و تدارک کالا‌های اساسی در جهاد کشاورزی تشکیل شده است که اجرای برنامه های این قرارگاه در اولویت قرار دارد.

صیانت از سفره مردم و ایجاد آرامش در بازار رسالت اصلی جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،  اکبر کرامتی در آیین معارفه سه نفر از مدیران جدید در سازمان با اعلام این مطلب اظهارکرد: باید همه ظرفیت‌ها و امکانات خود را برای ارتقای امنیت غذایی جامعه به کار بگیریم و در این راستا نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف با جهاد کشاورزی هستیم.

کرامتی تاکید کرد : از 6 آذرماه که قرارگاه امنیت غذایی در جهاد کشاورزی تشکیل شده است ، اکیپ های نظارتی بیش از 1400 مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع اقلام اساسی مردم در سطح استان داشتند که این بازرسیها در آستانه شب یلدا تشدید شده و به صورت روزانه و مداوم ادامه دارد.
وی ادامه داد: هدف اصلی این قرارگاه  تامین و در دسترس بودن کالاها برای مردم  و رصد قیمت‌ اقلام اساسی و تلاش برای رفع موانع و تسهیل فضای کسب و کار است.
این مسئول نیروهای انسانی را مهمترین سرمایه سازمان ذکر کرد و تکریم ارباب رجوع را به عنوان اصلی مهم در پیگیری مطالبات مردم بر شمرد و گفت:مسئولین وظیفه دارند تا با حفظ شان و کرامت ارباب رجوع تمام تلاش و سعی خود را برای رفع مشکلات مردم بکار گیرند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان نیز ضمن تسلیت ایام وفات حضرت فاطمه زهرا (س) اظهارکرد: حضرت فاطمه ‌زهرا (س) برای هر انسان رهروی راه انسانیت و نمونه بارز تکامل معنوی است ، فاطمه (س) بانویی است که پیامبر رحمت (ص)‌ درباره او فرمود رضای خدا در رضای فاطمه است و مسئولان هم باید در انجام امورات محوله حتما رضای خدا و حضرت زهرا(س) را به عنوان ملاک عمل خود درنظر بگیرند.
حجت الاسلام سید رضا میرزایی افزود: با توجه به دستورالعمل اجرایی قانون انتزاع تکالیف مرتبط با تنظیم بازار و واگذاری مسؤلیت نظارت بر عرضه محصولات کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی در طی یک ماه اخیر ، شاهد ارامش در بازار تامین و عرضه قلام اساسی مخصوصا تثبیت و عرضه زیر قیمت مصوب دولتی گوشت مرغ در استان هستیم که قابل تقدیر است.
وی اضافه کرد: نیاز است اهتمام بیشتری به منظور نظارت و بازرسی بر تامین و تدارک کالا‌های اساسی مردم  و رصد و پایش قیمت اقلام و به طور کلی مدیریت بازار انجام گیرد.
در ادامه این مراسم طی حکمی از طرف اکبر کرامتی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، نادر رحیمی به سمت سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی منصوب شد و همچنین طی احکام جداگانه ای حیدر وقاری به سمت سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان و پرویز تومرائی به سمت سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی استان معرفی شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید