Iranian Agriculture News Agency

هشتمین جلسه ستاد توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی لرستان برگزار شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: با راه‌اندازی ستاد توسعه حمایت از سرمایه گذاران؛ شاهد یک جهش بزرگ در تولید و توسعه زیرساختهای بخش کشاورزی لرستان هستیم.

هشتمین جلسه ستاد توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی لرستان برگزار شد

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛ هشتمین جلسه ستاد توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان به ریاست اسفندیارحسنی مقدم، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان و با حضور معاونین، مدیران ستادی، مدیرکل توسعه سرمایه گذاری استانداری، مدیران کل‌شیلات و شرکت غله، مدیر شرکت شهرکهای کشاورزی، رئیس سازمان نظام مهندسی و نظام صنفی استان برگزار شد.

 حسنی مقدم در این جلسه گفت: با اعتبارات محدود دولتی و پیچیدگی های سیستم اداری توسعه بخش کشاورزی به کندی پیش می رود بنا بر این باید در ستاد توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی سرمایه گذاران را حمایت و برخی ازکارهای اداری که مانع تسریع درکار سرمایه گذاران است را تعدیل و رفع کنیم.

  رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: در همین راستا و با استفاده از ظرفیت سرمایه‌ بخش خصوصی چندین طرح و پروژه مهم به ارزش بیش از ۵۴۰۰ میلیارد تومان طرح در ستاد توسعه سرمایه گذاری تصویب و یا به مرحله اجرا درآمده است که این پتانسیل مناسبی جهت توسعه تولید و اشتغال پایدار در استان است.

 وی در پایان گفت: حل مشکلات و سهولت در انجام امور  شهرکهای گلخانه‌ای چشمه سلطان ازنا‌ و چواری دلفان، پرورش ماهیان خاویاری چشمه زرشک کوهدشت، تولید و تکثیر بچه ماهی سردابی به ظرفیت ۲ میلیون قطعه، طرح پرورش گوسفند طبقاتی درشهرستان دورود، طرح احداث کارخانه آرد شهرستان رومشکان و دو پروژه پرورش مرغ تخمگذار به ظرفیت ۱۰۰ و ۳۰۰ هزار قطعه ای و دیگر‌طرحهای سرمایه‌گذاران مورد بررسی و در دستور کار قرار گرفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید