Iranian Agriculture News Agency

برگزاری نشست نظارت و بازرسی بر نهاده‌ها و کالاهای اساسی در شهرستان سامان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان از برگزاری جلسه در رابطه با تشکیل کمیته نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نشست نظارت و بازرسی بر نهاده‌ها و کالاهای اساسی در شهرستان سامان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، یزدان احمدزاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان  گفت: این جلسه با هدف نحوه نظارت و چگونگی بازرسی بر کالاهای اساسی کشاورزی با حضور معاون فرماندار، مدیر توسعه بازرگانی استان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، معاون اجرایی تعزیرات، رئیس اداره صنعت و معدن، رئیس اتاق اصناف، مدیر تعاون روستایی شهرستان، مسئول بسیج شهرستان و کارشناس تنظیم بازار شهرستان در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سامان برگزار شد.

احمدزاده به تشریح در مورد قانون انتزاع و ضرورت تشکیل کارگروه نظارت و بازرسی و استفاده از ظرفیت بازرسان مامور از سازمان صمت و همچنین بازرسان بسیجی معرفی شده از بسیج مستضعفین مواردی را بیان کرد.

در ادامه نوروزی بر جدیت در تولید و نظارت بر توزیع تاکید نمودند و همچنین مواردی را در خصوص نحوه نظارت، تعامل بین دستگاه ها و نحوه آموزش نیروها  توصیه کرد.

همچنین نماینده بسیج شهرستان مشکلات موجود در زمینه کمبود نیروی انسانی را مطرح نمودند.

پس از آن رئیس اداره صنعت و معدن بیان کردند که نهایت تلاش خود را در زمینه مستقر نمودن بازرسی بعمل خواهند آورد.

و در پایان جلسه مقرر شد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان امکانات کافی را در اختیار این نیروها قرار دهد و برنامه نظارت بر کالاهای اساسی و نهاده های دامی را تدوین کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید