Iranian Agriculture News Agency

پاپی زاده:

50 میلیارد تومان یارانه آرد عشایر در سال جاری اختصاص یافت

با رایزنی سرپرست سازمان امور عشایر ایران با رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، ۵۰ میلیارد تومان یارانه آرد عشایر در سال جاری اختصاص یافت.

50 میلیارد تومان یارانه آرد عشایر در سال جاری اختصاص یافت

به گزارش ایانا به نقل از سازمان امور عشایر، سرپرست سازمان امور عشایر ایران در دیدار با رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها بر تامین یارانه آرد، آبرسانی سیار و علوفه دامی مورد نیاز دامداران عشایری تاکید کرد.

عباس پاپی‌زاده با بیان اینکه در این شرایط خشکسالی مهمترین نیاز عشایر تامین آب و علوفه دامی است، افزود: خشکسالی شدید زندگی جامعه عشایری را تحت تاثیر قرار داده لذا ضروری است در اختصاص یارانه آرد، آبرسانی سیار و علوفه دامی توجه ویژه‌ای به عشایر شود.

وی افزود: حداقل دو هزار میلیارد تومان یارانه نیاز داریم تا بتوانیم زندگی عشایر را در این شرایط خشکسالی سر و سامان دهیم.

امید حاجتی رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نیز در این نشست با بیان اینکه در سال گذشته مبلغ ۱۰ میلیارد تومان یارانه برای تامین آرد عشایر اختصاص دادیم، گفت: با توجه به شرایط خشکسالی امسال نیز ۵۰ میلیارد تومان یارانه آرد به عشایر اختصاص می‌دهیم.

در پایان این نشست که معاون سازمان هدفمندی یارانه‌ها و مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان امور عشایر ایران نیز حضور داشتند، مقرر شد برای تامین یارانه علوفه دامی و آبرسانی سیار در مناطق عشایری نیز مکاتبات لازم با دستگاه های ذیربط و شرکت آب و فاضلاب کشور از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها صورت گیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید