Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران خبر داد:

همکاری وزارت جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ایجاد 120 هزار اشتغال در کشور

وزیر جهاد کشاورزی گفت: یکی از اهداف تفاهم نامه همکاری وزارت جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی (ره)،ایجاد 120 هزار اشتغال پایدار است.

همکاری وزارت جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ایجاد 120 هزار اشتغال در کشور

به گزارش خبرنگار ایانا، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه مراسم امضا یادداشت تفاهم همکاری مشترک بین وزارت جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز تفاهم نامه ای با کمیته امداد امام خمینی منعقد شد تا بتوانیم مددجویان عشایر و روستایی این نهاد را از داشتن شغل پایدار بهره مند کنیم.

وی افزود: کمیته امداد در حوزه های کشاورزی و دامپروری در کشور فعالیت دارد و بخشی از کار آن هم در خصوص مددجویان کمیته امداد است که در زیربخش های حوزه کشاورزی فعال هستند که مقرر شد در زمینه اشتغالزایی کار مشترکی را با کمیته امداد داشته باشیم.

ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: در این طرح دو بخش برنامه ریزی و اقدام مشترک در حوزه تقویت امنیت غذایی کشور با توجه به ظرفیت های کمیته امداد در حوزه اقتصادی، کشاورزی و دامپروری و بخش اشتغالزایی و کارآفرینی مددجویان کمیته امداد در حوزه اشتغال پایدار برای 120 هزار طرح هدف گذاری شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش های کمیته امداد و وزارت جهاد کشاورزی شاهد اتفاقات خوبی در این دو بخش باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: در این تفاهم نامه وزارت جهاد کشاورزی متعهد شده است در تمام زیربخش های حوزه کشاورزی اعم از دامپروری، شیلات، گلخانه، نوغانداری و گیاهان دارویی به ممدجویان کمیته امداد خدمات مهارتی آموزشی و ترویجی بدهد و از ظرفیت سازمان تات استفاده کند و در زمینه یارانه برای نهال و بذر و کمک های فنی و اعتباری به مددجویان خدمات ارائه کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید