Iranian Agriculture News Agency

گرشاسبی معاون آبخیزداری سازمان جنگل ها شد

با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، مهندس پرویز گرشاسبی به سمت معاون آبخیزداری منصوب گردید.

همچنین با این حکم به منظور مدیریت یکپارچه بر فعالیت های حوزه آبخیز وظایف، اختیارات و تعهدات دفاتر امور بیابان و امور مراتع که پیش از این زیرمجموعه معاونت مناطق خشک و نیمه خشک سازمان بود به این معاونت واگذار شد.

به گزارش ایانا متن حکم مهندس اورنگی بدین شرح است:

جناب آقای مهندس پرویز گرشاسبی

باسلام ؛

نظر به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون آبخیزداری منصوب می شوید. همچنین بمنظور مدیریت یکپارچه بر فعالیت های حوزه آبخیز و مناطق تحت مدیریت جنابعالی و در راستای اصلاح ساختار

و انسجام تشکیلاتی به استناد بند یک ماده 23 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع و تبصره ذیل آن بدینوسیله وظایف، اختیارات و تعهدات دفاتر امور بیابان و امور مراتع نیز به آن معاونت واگذار می شود .

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره‌گیری از تقوای الهی، مدیریت جامع و کارآمد و استفاده از ظرفیت های آن معاونت و دفاتر یادشده نسبت به ساماندهی وظایف محوله در قالب یک واحد منسجم و یکپارچه اقدام و با همکاری و همدلی همکاران محترم، در راستای اهداف دولت خدمتگزار و در چارچوب محورهای مهرورزی، عدالت گستری، خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور و پیشبرد اهداف سازمانی موفق و منصور باشید.

علیرضا اورنگی

معاون وزیر و رئیس سازمان

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید