Iranian Agriculture News Agency

اختصاصی ایانا/قزوین

بخش خصوصی در اجرای طرح‌های آب‌ و خاک مشارکت کند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در اجرای طرح های آب و خاک باید از مشارکت بخش خصوصی و مجریان طرح های آب و خاک استفاده کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در اجرای طرح های آب و خاک باید از مشارکت بخش خصوصی و مجریان طرح های آب و خاک استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایانا از استان قزوین، فاطمه خمسه در جلسه ستاد آبیاری نوین که با حضور مدیران و کارشناسان فنی برگزار شد، افزود : برای اجرای طرح های آبیاری نوین باید نظارت و دقت بیشتری صورت گیرد تا این طرح ها با کیفیت بهتری انجام شود .

وی اجرای سامانه نوین آبیاری، اصلاح روش های آبیاری و کشت محصولات کم آب بر از جمله راهکارهای مدیریت منابع آب دانست.

خمسه تصریح کرد: با تکیه بر مدیریت جهادی می توان اجرای طرح های باقیمانده بخش کشاورزی را به سرانجام رساند.

این مقام مسئول بر لزوم اهمیت اجرای سامانه های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی و همچنین مبارزه با سن غلات به عنوان اولویت های مدیران جهاد کشاورزی تا پایان سال جاری تاکید کرد.

این گزارش می افزاید: در این جلسه در خصوص نحوه اجرای طرح های باقیمانده سال 95 و طرح های جدید سال 96 و نحوه خودیاری کشاروزان در اجرای طرح بحث و بررسی شد . همچنین دراین جلسه مقرر شد با ارتباط و هماهنگی بیشتر با کشاورزان و بهره برداران، متقاضیان را نسبت به مشارکت بیشتر در اجرای طرح های بخش کشاورزی به ویژه سامانه نوین آبیاری تشویق و ترغیب کرد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید