Iranian Agriculture News Agency

همکاری مشترک وزارتخانه های «علوم،تحقیقات و فناوری» و «جهاد کشاورزی» در زمینه تربیت نیروی انسانی و تامین نیازهای پژوهشی بخش کشاورزی

وزارتخانه های «علوم،تحقیقات و فناوری» و «جهاد کشاورزی» در زمینه تربیت نیروی انسانی و تامین نیازهای پژوهشی بخش کشاورزی همکاری می کنند.




وزارتخانه های «علوم،تحقیقات و فناوری» و «جهاد کشاورزی» در زمینه تربیت نیروی انسانی و تامین نیازهای پژوهشی بخش کشاورزی همکاری می کنند.

به گزارش ایانا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، نشست مشترک محمود حجتی و منصور غلامی وزرای جهاد کشاورزی و علوم،تحقیقات و فناوری با حضور عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم، عبدالمهدی بخشنده معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی و اسکند زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ظهر امروز در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این نشست، در ارتباط با چگونگی ارتقای همکاری های مشترک در زمینه های آموزشی و پژوهشی بحث و تبادل نظر شد.

علاوه براین، معاونان دو وزارتخانه گزارشی از همکاری های مشترک انجام گرفته در زمینه تربیت نیروی انسانی مورد نیاز بخش کشاورزی و همچنین تامین نیازهای پژوهشی این بخش در ارتباط با بهره وری مصرف آب،تولید بذور هیبرید،واکسن های نوترکیب، فناوری ماشین آلات کشاورزی،تغذیه و اصلاح نژاد دام،گیاهان دارویی و همچنین بیماری ها و آفات به جلسه ارائه کردند.

در پایان این نشست مقررشد، به منظور پیگیری و عملیاتی نمودن موضوعات مورد توافق، کارگروه مشترک تحت سرپرستی نمایندگان دو وزیر تشکیل شود.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید