Iranian Agriculture News Agency

پیشنهاد ۴هزار میلیارد تومانی برای ترمیم حقوق بازنشستگان

ایلنا: معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری، از پیشنهاد ۴ هزار میلیارد تومانی این صندوق برای ترمیم حقوق بازنشستگان تحت پوشش در سال آینده خبر داد.

«محمدرضا ترابی» در همایش گروه‌های آموزشی هشت گانه بازنشستگان، در خصوص ارتقای سطح دانش و آموزش بازنشستگان در حوزه‌های مرتبط با سالمندی، گفت: ۴ هزار میلیارد تومانی برای ترمیم حقوق بازنشستگان تحت پوشش در سال آینده اختصاص داده که امیدواریم به توصیب مجلس شورای اسلامی برسد.

وی ضمن بیان محدودیت‌های مالی موجود برای ارتقای سطح خدمات بیمه تکمیلی، بهترین راه کاستن از هزینه‌های مادی و معنوی بیماری‌ها، خصوصا در سن سالمندی را اصلاح سبک زندگی در ابعاد مختلف خصوصاً تغذیه دانست و افزود: عواملی مانند انبساط خاطر، نشاط و شادابی، تغذیه سالم و طبیعی و ورزش و تحرک، در سلامت و بهتر زیستن افراد موثر هستند که رعایت آن برای تمامی آحاد خصوصاً بازنشستگان امری ضروری است.

رسول مرادپور، مدیر صندوق بازنشستگی استان قم نیز ضمن تشریح عملکرد و فعالیت صندوق در این استان بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده، همت و تلاش مسئولان ارشد صندوق، تلاش‌ها و اقدامات قابل توجهی در زمینه‌های ورزش، بهداشت و سلامت جسمی و روانی و آموزش بازنشستگان انجام شده است.

وی به تفاهم صورت گرفته با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم اشاره کرده و افزود: اداره فنی و حرفه‌ای علاوه بر اعزام مربی برای تدریس در خانه امید، آماده همه نوع همکاری در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارت‌آموزی برای بازنشستگان و فرزندان آنان است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید