Iranian Agriculture News Agency

روشنگری وزارت جهاد کشاورزی درباره برگزاری مناقصه برنج ذخایر استراتژیک

وزارت جهاد کشاورزی در واکنش به شائبه‌های ایجادشده توسط برخی رسانه‌ها درباره برگزاری مناقصه برنج ذخایر استراتژیک اعلام کرد: شرکت‌ها و مؤسسه‌های دولتی در فرایند خرید بر اساس قانون موظف به طی تشریفات اجرایی و قانونی هستند که فرایندی زمان بر و سه ماهه است و برگزاری مناقصه برنج ربطی به انجام ثبت سفارش و واردات این محصول در زمان ممنوعیت واردات ندارد.

وزارت جهاد کشاورزی در واکنش به شائبه های ایجاد شده توسط برخی رسانه ها در خصوص برگزاری مناقصه برنج ذخایر استراتژیک اعلام کرد: شرکت ها و موسسات دولتی در فرایند خرید براساس قانون موظف به طی تشریفات اجرایی و قانونی هستند که فرایندی زمان بر و سه ماهه است و برگزاری مناقصه برنج ربطی به انجام ثبت سفارش و واردات این محصول در زمان ممنوعیت واردات ندارد.

به گزارش ایانا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، در واکنش به شائبه های ایجاد شده توسط برخی رسانه ها در خصوص برگزاری مناقصه برنج ذخایر استراتژیک، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی در گفتگو با مهر اعلام کرد: براساس قانون مناقصات باید تشریفات سه ماهه ای طی شود و برگزاری مناقصه برنج ربطی به انجام ثبت سفارش و واردات این محصول در زمان ممنوعیت واردات ندارد.

این گزارش با اشاره به این که رویه اداری از زمان انتشار آگهی تا باز کردن پاکت ها ۴۵ تا ۶۰ روز طول می کشد،تصریح می کند: بنابراین برگزاری مناقصه ربطی به ثبت سفارش ندارد و هم اکنون ثبت سفارش واردات برنج برای همه از جمله شرکت بازرگانی دولتی ممنوع است.

این گزارش تاکید می کند: برنجی که پس از برگزاری مناقصه و انجام روال قانونی خریداری می شود، برای بروزرسانی ذخایر استراتژیک است و در حال حاضر ذخایر استراتژیک برنج در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.



انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید