Iranian Agriculture News Agency

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی به ایانا خبر داد:

بازار آرام مرغ و ماهی در خرده‌فروشی‌ها/ ماهی سالمون همچنان با بالاترین قیمت پیشرو در بازار

طی دو هفته اخیر، انواع ماهی در بازار خرده‌فروشی تغییر قیمت نداشته است.

طی دو هفته اخیر، انواع ماهی در بازار خرده‌فروشی تغییر قیمت نداشته است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا از آرامش نسبی در بازار مرغ و ماهی طی دو هفته اخیر خبر داد و گفت: قیمت مرغ در حال حاضر برای مصرف‌کنندگان هفت‌هزار و 550 تومان است که تغییری در مقایسه با روزهای گذشته نداشته است.

مهدی یوسف‌خانی افزود: طی دو هفته اخیر تغییراتی نیز در حوزه انواع ماهیان نداشتیم، به‌گونه‌ای که ماهی شیر جنوب در خرده‌فروشی‌ها با قیمت 23 هزار تومان، ماهی کپور با قیمت 13 هزار تومان و ماهی قزل‌آلا دارای قیمتی معادل 12 هزار تومان است.

وی بیان کرد: ماهی تیلاپیا به قیمت هر کیلوگرم 20 هزار تومان در مراکز خرده‌فروشی به فروش می‌رسد و ماهی شیر نیزه‌ای نیز دارای قیمتی معادل 17 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی ادامه داد: ماهی آزاد دزفولی با 9 هزار تومان کمترین قیمت را در میان انواع ماهیان در خرده‌فروشی داشته است و ماهی هامور جنوب نیز قیمتی معادل 27 هزار تومان دارد.

یوسف‌خانی عنوان کرد: ماهی سنگسر طلایی با قیمت 20 هزار تومان، سالمون نروژ با قیمت 70 هزار تومان، سرخو 23 هزار تومان و ماهی راشکوی جنوب با قیمت 47 هزار تومان در بازار خرده‌فروشی به فروش می‌رسد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: ماهی سالمون نروژ همچنان بالاترین قیمت را در میان انواع ماهیان تجاری داشته و ماهی آزاد دزفولی کمترین قیمت را دارا بوده است و ماهی قزل‌آلا که مصرف عمده مردم است، با قیمتی حدود 12 هزار تومان در خرده‌فروشی‌ها به فروش می‌رسد./

به کانال ایانا در تلگرام بپیوندید

M-961011-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید