Iranian Agriculture News Agency

با حضور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور صورت گرفت:

صدور اخطاریه برای صیادان و دامگاه‌داران متخلف فریدونکنار/ ضرب‌الاجل یک هفته‌ای برای شکارچیان غیرمجاز در فریدونکنار

باحضورفرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران و مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های عضو شورای تامین استان‌، نحوه اجرایی شدن مصوبات شورای تامین استان در خصوص وضعیت شکار و صید پرندگان در منطقه فریدونکنار، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

صدور اخطاریه برای صیادان و دامگاه‌داران متخلف فریدونکنار/ ضرب‌الاجل یک هفته‌ای برای شکارچیان غیرمجاز در فریدونکنار

با حضور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران و مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های عضو شورای تامین استان‌، نحوه اجرایی شدن مصوبات شورای تامین استان در خصوص وضعیت شکار و صید پرندگان در منطقه فریدونکنار، مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

به گزارش ایانا از اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، با حضور سرهنگ محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران و مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های عضو شورای تامین استان و شهرستان (فریدونکنار و محمودآباد) مراحل و نحوه اجرای مصوبات آخرین جلسه شورای تامین استان در خصوص وضعیت شکار و صید پرندگان در منطقه فریدونکنار که در ماه گدشته تصویب شده بود، پیگیری شد .

در این نشست حاضران در جلسه در خصوص نحوه اجرایی شدن مصوبات شورای تامین به بحث و تبادل نظر پرداختند و آخرین اقدامات انجام شده درخصوص مصوبات را بیان و راهکارهای لازم در خصوص جلوگیری از شکار و صید درمنطقه را ارائه کردند .

در پایان این نشست سرهنگ محبت‌خانی به جمع‌بندی مباحث مطرح شده از سوی حاضران پرداخت و مقرر شد، اخطاریه قانونی مجددی طی چند روز آینده به دامگاه‌داران منطقه درخصوص جمع‌آوری روش‌های غیرقانونی شکارپرندگان صادر شود و طی هماهنگی با قوه قضائیه نسبت به جمع آوری دام‌های هوایی اقدام و با متخلفان نیز برخورد قانونی خواهد شد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید