Iranian Agriculture News Agency

افزایش درآمد ارزی محصولات کشاورزی با اجرای طرح سیماب در شهرستان سیرجان

جلسه طرح توجیهی سیماب، سیستم مرجع آموزش و بهره‌وری با حضور 120 نفر از کشاورزان پیشرو شهرستان سیرجان در محل سالن اجتماعات مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد.

افزایش درآمد ارزی محصولات کشاورزی با اجرای طرح سیماب در شهرستان سیرجان

جلسه طرح توجیهی سیماب، سیستم مرجع آموزش و بهره‌وری با حضور 120 نفر از کشاورزان پیشرو شهرستان سیرجان در محل سالن اجتماعات مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، جلسه طرح توجیهی سیماب، سیستم مرجع آموزش و بهره‌وری با حضور اساتید دانشگاهی، محققین مرکز تحقیقات کشاورزی کرمان، مسئولان سازمان تعاون روستایی کرمان و سیرجان، مدیر جهاد کشاورزی، مسئولین آب و خاک و ترویج و مراکز جهاد کشاورزی سیرجان و تعداد 120 نفر از کشاورزان پیشرو شهرستان در محل سالن اجتماعات مدیریت جهاد کشاورزی سیرجان برگزار شد.

در این نشست، مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های تولید سیرجان با تأکید بر لزوم اجرای طرح سیماب در شهرستان سیرجان با توجه به اینکه پسته محصول عمده تولیدی شهرستان و مهم‌ترین محصول صادراتی کشور است، گفت: این طرح باعث ورود سالانه بیش از یک میلیارد و 400 میلیون دلار درآمد ارزی به کشور شده و 1.5 میلیون نفر در این بخش شاغل می‌شوند./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید