Iranian Agriculture News Agency

در مرکز آموزش کشاورزی سلمانشهر

دومین همایش بزرگ زنبورداری و زنبوردرمانی برگزار می‌‌شود

دومین همایش بزرگ زنبورداری و زنبوردرمانی با حضور اساتید بزرگ این حرفه از 14 تا 16 آذرماه جاری به مدت سه روز در مرکز آموزش جهادکشاورزی سلمانشهر (متل قو) برگزار می‌شود.

دومین همایش بزرگ زنبورداری و زنبوردرمانی برگزار می‌‌شود

دومین همایش بزرگ زنبورداری و زنبوردرمانی با حضور اساتید بزرگ این حرفه از 14 تا 16 آذرماه جاری به مدت سه روز در مرکز آموزش جهاد کشاورزی سلمانشهر (متل­ قو) برگزار می­‌شود.

به گزارش خبرنگار ایانا، رئیس مرکز آموزش کشاورزی سلمانشهر با اعلام این خبر گفت: عمده مباحث کلی قابل طرح در این همایش شامل عناوین زنبورداری، زنبوردرمانی و پرورش ملکه زنبورعسل است و استاد پیرایرانی، استاد حسین یگانه و استاد مسعود رضایی با مدیریت استاد نبی از اساتید برجسته کشوری این حرفه در این همایش به ارئه سخنرانی و توضیحات لازم به فراگیران خواهند پرداخت.

فریدون عصری در پایان، برگزاری نمایشگاه ملی تجهیزات و لوازم زنبورداری و صنایع وابسته را از دیگر برنامه­‌های جنبی همایش بزرگ زنبورداری و زنبوردرمانی برشمرد و اظهار امیدواری کرد که برگزاری این‌گونه همایش‌ها و نمایشگاه­‌های جانبی آن بتواند گام مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت بار علمی علاقه‌­مندان و شاغلان این حرفه ایفا کند.

به کانال ایانا در تلگرام بپیوندید

بنا به اعلام ستاد برگزاری همایش و نمایشگاه تجهیزات زنبورداری، بازدید عموم از نمایشگاه مذکور آزاد است.

مرکز آموزش کشاورزی سلمانشهر در کیلومتر 22 جاده چالوس به تنکابن و در مدخل ورودی شهر سلمانشهر واقع شده است. این مرکز از طریق انجام دوره‌­های آموزشی بر اساس سیاست‌ها و خط‌مشی و مأموریت­‌های ابلاغی از سوی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی و همچنین جذب و تربیت دانش‌آموز کار و دانش و دانشجوی تخصصی در رشته­‌های آموزشی پرورش گل، تولید نهال جنگل‌کاری، پرورش گیاهان دارویی، پرورش درختان و درختچه‌­ها و ایجاد و نگهداری فضای سبز در دو پایه دهم و یازدهم آموزش متوسطه و همچنین رشته­‌های آموزشی گل و گیاهان زینتی، تکنولوژی گیاه پزشکی، گیاهان دارویی و معطر در دو مقطع کاردانی و کارشناسی و رشته آموزشی پرورش زنبور عسل در مقطع کاردانی سهم بسزایی را در آموزش‌های تخصصی کشاورزی استان مازندران ایفا می­‌کند./

S-960913-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید