Iranian Agriculture News Agency

توزیع ٧٩ هزار سکه در دولت احمدی‌نژاد



شرق: ماجرای سکه‌بخشی احمدی‌نژادی‌ها پایانی ندارد. نخست نادر قاضی‌پور به خانه ملت خبر داد که حمید بقایی در خانه‌اش سکه‌های زیادی نگه می‌داشته و حالا غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی از توزیع ٧٩ هزار سکه در دولت محمود احمدی‌نژاد خبر داده است. او به خبرآنلاین گفته: «آنها جلوی دوربین نان و پنیر می‌خوردند و پشت دوربین سکه توزیع می‌کردند». با‌این‌حال معلوم نیست دلیل افشانکردن این اطلاعات از سوی نمایندگان - اغلب نزدیک به علی لاریجانی- چیست که در همه این سال‌ها سکوت اختیار کرده بودند و حالا اطلاعاتشان را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهند.نماینده مردم رشت گفته: «احمدی‌نژاد به آخر خط رسیده و خود را تمام‌شده می‌داند. این موضوع برای او دردآور است، شاید حتی ته دلش هم از این رفتارها پشیمان باشد؛ اما چاره‌ای ندارد که با این رفتارهای سخیف خود را در بازار رسانه نگه دارد. او دوست ندارد فراموش شود».غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی افزوده: «اطرافیان احمدی‌نژاد نیز مانند بقایی، مشایی و جوانفکر به او بسیار بی‌رحم هستند کسانی که خطا کرده‌اند، از سادگی احمدی‌نژاد سوءاستفاده می‌کنند و با الفاظی مانند «تو مردی» و... او را با خود همراه می‌کنند؛ در‌صورتی‌که احمدی‌نژاد می‌توانست بگوید مبنا قانون است و هرچه قانون بگوید؛ یعنی همان کاری که با رحیمی کرد؛ اما این تناقض رفتار احمدی‌نژاد با بقایی و رحیمی هیچ توجیهی در میان افکار عمومی ندارد».
می‌خواهد با شلوغ‌کاری فرقه زنبیلیه را حفظ کند
به گفته او: «احمدی‌نژاد می‌خواهد با این شلوغ‌کاری‌ها فرقه زنبیلیه را حفظ کند و در انتخابات بعدی مجلس و شورای اسلامی، اگر خودش هم نمی‌تواند حاضر شود، نزدیکانش را در این مناصب قرار دهد. او برای ١٣٩٨ و ١٤٠٠ برنامه دارد و فکر می‌کند با این شلوغ‌کاری‌ها و تبدیل به اپوزیسیون‌شدن، می‌تواند جایگاهی برای خود باز کند؛ درحالی‌که اساسا ژست اپوزیسیون به احمدی‌نژاد نمی‌خورد و هیچ سیستم منتقدی او را نمی‌پذیرد، حتی رسانه‌های سلطنت‌طلب هم او را قبول نمی‌کنند».
چه زمانی می‌خواهند بگویند عاملیت فتنه سال ٨٨ احمدی‌نژاد بود؟
جعفرزاده همچنین تأکید کرده: «این موضوع که آقای احمدی‌نژاد منشأ بسیاری از گرفتاری‌ها در کشور بوده است و در سال ٨٨ عامل بسیاری از اتفاقات بود، فراموش نمی‌شود. من انتظار داشتم آقای دادستان و آقای اژه‌ای که امروز از تخلفات احمدی‌نژاد سخن می‌گویند، درباره نقش او در حوادث ٨٨ هم بگویند. چه زمانی می‌خواهند بگویند عاملیت فتنه از سوی او بوده است، آن‌هم زمانی که مردم را خس‌و‌خاشاک خواند و آنها را عصبانی کرد تا برای اعتراض به خیابان بیایند یا فضاسازی‌هایی که در جریان مناظره‌ها ایجاد کرد و توهین‌هایی که هدفمند برای به‌آشوب‌کشاندن کشور نسبت به هاشمی و دیگر شخصیت‌ها مطرح کرد تا جو کشور را به این سمت پیش ببرد».
هزینه‌کردن از رهبری دیگر تمام شد
نماینده مردم رشت درباره نامه‌نوشتن احمدی‌نژاد به رهبری نیز گفته: «این مظلوم‌نمایی‌ها و هزینه‌کردن‌ها از مقام معظم رهبری دیگر تمام شد و همه می‌دانند رهبری مبنایش قانون است. مضاف بر آنکه در نامه او اساسا مسائلی مطرح شده که عامل وجودی آن خود احمدی‌نژاد بوده است. آنها در هشت سال روزی ٢٧ سکه دزدی کرده‌اند؛ اینها موضوعی است که باید رسیدگی می‌شد».جعفرزاده درباره پرونده‌هایی که از تخلفات احمدی‌نژاد در مجلس وجود دارد نیز گفته: «١١ رأی قطعی درباره او وجود دارد که باید به آنها گردن بنهد، در غیر این صورت، قوه قضائیه باید با قاطعیت برخورد کند».
این روزها بازار اخبار مرتبط با تخلف احمدی‌نژاد و اطرافیانش داغ است. بقایی در رفت‌وآمد به دادگاه است و گاهی سه، چهارنفره برای بست‌نشینی به حرم شاه‌عبدالعظیم می‌روند. با وجود این، برخی معتقدند احمدی‌نژادی‌ها راهی جز دادگاه و رسیدگی به پرونده‌شان ندارند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید