Iranian Agriculture News Agency

سورپرایز ماریا کوماندانیا برای مردم ایران

ماریا کوماندنیا مجری برگزیده روسی تبار که با سردار آزمون نیز آشنا است، در مصاحبه ای جنجالی از سوپرایزش برای مردم ایران رونمایی کرد.

سورپرایز ماریا کوماندانیا برای مردم ایران

ماریا کوماندانیا

ماریا کوماندنیا مجری برگزیده روسی تبار که با سردار آزمون نیز آشنا است، در مصاحبه ای جنجالی از سوپرایزش برای مردم ایران رونمایی کرد.

به گزارش ورزش 11، پس از اعلام نام ماریا کوماندانیا به عنوان مجری مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه، بار دیگر جوی عجیب در کشورمان برقرار شد، همه دوست داران فوتبال از یکدیگر می پرسیدند آیا باز هم قرار است از دیدن انجام قرعه کشی به صورت زنده محروم بمانیم؟ باز هم سانسور و باز هم همان ماجرای همیشگی؟

این اتفاق در کشور ما سابقه طولانی دارد! شاید بتوان اوج آن را برای جام جهانی سال 2014 دانست! فرناندا لیما هیجانات 70 میلیون ایرانی را در یک لحظه سرکوب کرد! چرا لباسش خلاف با موازین و شرعیات ما بود! !در جام جهانی همانگونه که از نامش مشخص است فرهنگ ها و مللل های مختلفی در آن حضور دارند! نمی توان برای یک فرهنگ به صورت مختص پوشش خود را ترتیب داد و نمی توان برعکس آن به ساز همه رقصید، شاید این تقدیر ما بود که در آن لحظه هیجانی قرعه آرژانتین را در کنار نام تیم ملی کشورمان نبینیم، اما این تقدیر برای لیما چندان زیبا هم نبود!


فرناندا لیما

کاربران ایرانی با هجوم آوردن بر روی صفحه شخصی فرناندا لیما اعتراض خود را به دلیل پوشش نامناسب وی در مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی 2014 اعلام کردند تا موجی از اعتراضات شکل بگیرد و بازتاب گسترده ای را پس از این مراسم داشته باشد، بازتابی که لیما را مجبور به عذرخواهی در پایان کار کرد! اما این عذر خواهی زمان را به عقب بازنمی گرداند! ایرانی ها با تاخیر بسیار و بدون اینکه نظاره گر این قرعه کشی جذاب باشند تنها از حاصل نهایی کار خبر دار شده باشند، مردمی که در این رقابت ها نماینده داشتند تنها بازمانده تماشای این ماجرا بودند!

همه این اتفاقات در کنار یکدیگر جمع شد تا کشور های دیگر و فیفا و میزبان رقابت های جام جهانی 2018 روسیه از ماجرای عدم پخش مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه برای مردم ایران به دلیل برخی مسائل شرعی با خبر شوند؛ تنها پس از چند روز از اعلام نام مجری زن این مراسم، ماریا کوماندانیا نیز از ماجرای و خاطرات ایرانی ها با قرعه کشی این رقابت ها آشنا شد و رابط مردم ایران، سردار آزمون به دیدار وی رفت تا به صورت رسمی ماجرا را برای او شرح دهد!


سردار آزمون و ماریا کوماندانیا


ماریا کوماندانیا که شناخت بسیار بهتری نسبت آدریانا لیما به مردم و کشور ایران دارد، در صحبت با سردار آزمون از پیشنهادات سردار استقبال کرد! او واکنش اولیه مثبتی را از خود ارائه داد! همین مسئله بسیاری را امیدوار کرد تا برای اولین بار بتوانند مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی را به صورت زنده تماشا نمایند!

البته خود ایرانی ها نیز سفیر خوبی برای خواسته شان پیش از دیدار سردار آزمون با ماریا بودند! چرا که آنها طبق سنت گذشته شان که بر روی صفحات رسمی فرد مورد نظرشان خواسته و یا اعتراضشان را مطرح می کنند، بر روی صفحه رسمی ماریا کوماندانیا خواسته خود را مطرح کرده بودند تا به قول معروف حساب کار دست ماریا آمده باشد!


ماریا کوماندانیا

حال ماریا کوماندانیا در مصاحبه ای جنجالی با Radio Zenit از سوپرایز خود برای مردم ایران و سایر کشورهای اسلامی رونمایی کرد که می تواند شرایط را تاحد بسیار مطلوبی برای اولین بار در تاریخ این رقابت ها برای کشور هایی از این دست مانند ما، بهبود دهد!

هنگامی که مجری رادیو زنیت از ماریا کوماندانیا پرسید از ماجرای خواسته های ایرانی ها اطلاعی داری یا خیر، ماریا در پاسخی زیرکانه اظهار کرد: البته! آن ها بسیار خودجوش و به موقع خواسته خود را به هر نحوی که شده بود به دست من رساندند، برای اولین بار بسیار شوکه شده بودم! آنها از چیزی صحبت می کردند که کمی برای من غیر قابل درک بود، و البته عشق به فوتبال در آن ها بسیار مجذوب کننده بود، آن ها سرنوشت کشورشان را بسیار مهم می دانستند!

ماریا کوماندانیا

برخورد اولیه من با آن ها بسیار عجیب شروع شد، چرا که از دیگر کشورها بر روی صفحات شخصی من بیشتر پیغام تبریک فرستاده بودند؛ اما ایرانی ها تنها یک مسئله را عنوان می کردند: لطفا پوشش مناسبی را داشته باش! نمی دانستم به چه مفهوم این جملات را بیان می کنند! گاهی فکر می کردم این ها یک تهدید است! اما خیر هرگز نبود! آنها نمی خواستند ماجرای جام جهانی 2014 برایشان تکرار شود، باید بگویم هنگامی که از ماجرای عدم پخش آن مراسم به دلیل پوشش مجری برنامه با خبر شدم، اندوهگین شدم، آنها بسیار میهن پرست هستند و قطعا برایشان لحظات سختی بوده است!ش

پس از این جملات مجری برنامه سوالی از او پرسید که بی شک سوال تمامی ایرانی های علاقمند به فوتبال در فاصله چند روز مانده تا آغاز مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه است، مجری بلافاصله پس از سخنان کوماندانیا از او پرسید: ماریا حالا می خواهی چه کنی؟ آیا ایرانی ها باز هم از دیدن مراسم قرعه کشی جام جهانی محروم خواهند بود؟؟ ماریا کوماندانیا در پاسخ اظهار کرد: اوه! نه! هرگز! برای آن ها سوپرایز خواهم داشت! آن ها نباید این مراسم مهم را از دست بدهند! من با یکی از محبوب ترین بازیکنان آن ها صحبت کرده ام! سردار آزمون در اینجا بازی می کند، او شرایط را کاملا توضیح داد و من نیز به او قول یک سوپرایز را دادم!

ماریا کوماندانیا

ما می خواهیم نه تنها ایران، بلکه تمامی کشورهای اسلامی و کشورهایی که برخی محدودیت ها را به دلیل پوشش های زنان در مراسمات این چنینی در رسانه ها دارند، شاهد این مراسم باشند، پس قطعا آن ها خواهند توانست با آسودگی خاطر به تماشای این برنامه بپردازند! ما فرهنگ های نزدیکی را با یکدیگر داریم، می توان گفت همسایه های قدیمی برای سال های طولانی به حساب می آییم، قطعا آن ها از جام جهانی 2018 چه در تلویزیون های خود، چه در ورزشگاه های روسیه خاطرات بی نظیر و فراموش نشدنی را برای خود خواهند داشت.

مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، روز جمعه راس ساعت 16:30 با پخش مراسم فرش قرمز از شبکه سه سیما با حضور افتخاری لوییس فیگو در استودیو ویژه برنامه جام جهانی 2018 آغاز خواهد شد و تا پایان مراسم قرعه کشی که حدودساعت 18:30 ادامه خواهد داشت پوشش داده خواهد شد. /

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید