Iranian Agriculture News Agency

در آیین افتتاحیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در استان البرز؛

نوبخت از غرفه‌های مؤسسه رازی و مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) بازدید کرد

معاون رئیس جمهوری ضمن حضور در آیین افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش در استان البرز، از غرفه محصولات مؤسسه رازی و همچنین مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) بازدید کرد.

نوبخت از غرفه‌های مؤسسه رازی و مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) بازدید کرد

معاون رئیس جمهوری ضمن حضور در آیین افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش در استان البرز، از غرفه محصولات مؤسسه رازی و همچنین مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) بازدید کرد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی مؤسسه رازی، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه محمدعلی نجفی، استاندار البرز، در حاشیه افتتاح چهارمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان البرز در محل دانشگاه پیام نور کرج، با حضور در غرفه مؤسسه رازی، از این غرفه بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن ابراز شناخت کافی از این مؤسسه گفت: محصولات مؤسسه رازی برای کشور بسیار ارزشمند و اساسی است.

نوبخت با اشاره به اینکه این مؤسسه نقشی تعیین‌کننده در تأمین سلامت آحاد جامعه بر عهده دارد و همواره جایگاه آن ویژه است، از زحمات تمامی دست‌اندرکاران و همکاران این مؤسسه تشکر و قدردانی کرد.

اعضای هیأت علمی، مدرسان و دانشجویان کارآفرین مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) با ارائه دستاوردهای خود در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان البرز (از تاریخ چهارم تا نهم آذرماه 1396) حضوری مؤثر در این نمایشگاه دارند.

در آیین افتتاحیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان البرز، نوبخت معاون رئیس جمهوری، قره‌یاضی رئیس امور تحقیقات و فناوری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، نجفی استاندار البرز، موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، آجرلو نماینده سابق مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، سادات‌حسینی رئیس دانشگاه جامع علمی - کاربردی استان با حضور دکتر مخبر رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) از غرفه مرکز بازدید کردند.

نوبخت طی بازدید از غرفه مرکز آموزش، بسته‌های آموزشی و کارآفرینی گیاهان دارویی نظر وی را به خود جلب کرد و میررحیمی با توضیح نحوه تدوین این بسته‌ها با همکاری ستاد گیاهان دارویی برخی از بسته‌های کارآفرینی را در اختیارشان قرار داد.

نوبخت طی سخنانی اظهار کرد: تدوین این بسته‌های کارآفرینی کار شایسته‌ای است که توسط مرکز امام صورت گرفته و اینجانب با مطالعه کامل این مجموعه‌ها، به فعالان و علاقه‌مندان گیاهان دارویی توصیه می‌کنم استفاده کنند.

معاون رئیس جمهوری و استاندار البرز از یکی از دستاوردهای پژوهشی اساتید مرکز (تولید هیدروپونیک سبزیجات خانگی) بازدید کرده و توصیه کردند که این دستاورد توسط وزارت جهاد کشاورزی در سطح کشور معرفی شود.

همچنین قره‌یاضی، رئیس امور تحقیقات و فناوری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در این بازدید بیان کرد: امروز در بازدید از غرفه مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) به دستاوردهای دانشجویان و کارکنان و مدیران این مجموعه افتخار کردم.

وی ادامه داد: تمامی طرح‌های ارائه‌شده در غرفه مرکز آموزش قابلیت تجاری‌سازی و تولید انبوه دارند.

قره‌یاضی در پایان آرزوی توفیق و سربلندی برای کارکنان، مدیران و دانشجویان کرد و افزود: به‌زودی از ظرفیت‌ها و امکانات مرکز بازدید به‌عمل خواهم آورد.

موسوی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز نیز پس از بازدید از غرفه مرکز عنوان کرد: شاهد تلاش، جدیت و نوآوری عزیران بوده ام و باعث افتخار کشور و استان البرز است که چنین مرکزی با افراد مهم و با دانش در جهت اعتلای بخش کشاورزی کشورمان تلاش می‌کنند.

آجرلو نیز طی بازدید از غرفه مرکز آموزش امام، تأکید کرد: این غرفه نشان از توان و خلاقیت و پویایی جوانان و پیشکسوتان عرصه علم و فناوری دارد و برای کاربردی کردن آن نیازمند حمایت دست‌اندرکاران است. امید است با حمایت مسئولان زمینه کارآفرینی جوانان مرکز فراهم شود.

گفتنی است، این نمایشگاه تا روز پنج‌شنبه 9 آذرماه ادامه خواهد داشت و اختتامیه نمایشگاه با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید