Iranian Agriculture News Agency

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت روز بسیج

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی طی پیامی، روز بسیج و منزلت بسیجیان را گرامی داشت.

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت روز بسیج
مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی طی پیامی، روز بسیج و منزلت بسیجیان را گرامی داشت.

در پی، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روزهایی که به نام مقدس بسیج و یادمان پرافتخار بسیجیان مزین شده، فرصت مغتنمی است تا باردیگر فرمایش حضرت امام (ره) را بر لوح دل مرور کنیم که فرمودند: «بسیج، شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.»

آری بسیج، مکتب عشق و ایثار و شهامت و مدرسه قهرمانان وارسته وطن است. مفهومی عمیق که درک مختصات آن، قلب های بزرگ و بی ادعا می طلبد.

بسیجی، فرشته زمینی و جان برکفی ولایی است که در تصدیق آیه شریفه « صبغه الله و من احسن من الله صبغه» رنگ خدایی پذیرفته است؛ و چه رنگی از رنگ خدا بهتر؟ به قول لسان الغیب: « غلام همت آنم که زیر چرخ کبود، ز هرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است» ... بسیج، رنگ امید و امنیت، شور سازندگی و سربلندی و فریاد استکبار ستیزی است که در تاروپود بسیجیان سرشته شده و ایران اسلامی از نخستین روزهای موجودیت خویش، اقتدار، شکوفایی و پیشرفت خود را مدیون تلاش ها و مجاهدت های بسیجیان و حلول تفکر بسیجی در روح ملت است.

بسیج، بازوی قدرتمند انقلاب در عرصه دفاع از هویت اسلامی و منزلت ملی است. رهبر معظم انقلاب در وصف این مفهوم اصیل چه سنجیده فرموده اند که: «بسیج به معنای حضور و آمادگی در همان نقطه ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (عج) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.»

این لشکر مخلص خداوند، چنان پایمردانه و بی دریغ در میادین نبرد حق علیه باطل، سربلندی و افتخار آفریده اند که امروز، حرکت بسیجی وار در تمام عرصه ها، به ویژه در سنگر اقتصاد، سرلوحه و الگوی ملت ایران است.

سربلندیم که با تاسی از رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب و مقام عظمای ولایت، با روحیه ای بسیجی وار در میدان خودکفایی و توسعه اقتصادی به پیش می رویم و در هرگام برای تعالی و پیشرفت و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، با اقدام و عمل خود نشان می دهیم که هر ایرانی یک بسیجی است تا پاسدار خون شهدای انقلاب و ادامه دهنده راه قهرمانان گمنام وطن باشیم.

از درگاه خداوند متعال برای خود، خواهران و برادرانم در خانواده بانک کشاورزی و تمام ملت ایران، توفیق خدمت و مجاهدت در راه آرمان های والای انقلاب اسلامی و سعادت بسیجی بودن و بسیجی زیستن را مسئلت دارم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید