Iranian Agriculture News Agency

تمبر یارانه بیمه‌ای کشاورزان رونمایی شد

تمبر یارانه بیمه‌ای کشاورزان در آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی گلخانه‌ها و نهاده‌ها رونمایی شد.

تمبر یارانه بیمه‌ای کشاورزان رونمایی شد

دومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی، گلخانه، گیاهان دارویی، نهاده‌ها و صنایع وابسته با حضور ده‌ها شرکت داخلی و خارجی از ایران و شش کشور خارجی امروز با حضور محمدعلی طهماسبی، معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی در بوستان گفت‌وگو گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایانا، دومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی، گلخانه، گیاهان دارویی، نهاده‌ها و صنایع وابسته با حضور ده‌ها شرکت داخلی و خارجی از ایران و شش کشور خارجی امروز با حضور محمدعلی طهماسبی، معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی در بوستان گفت‌وگو گشایش یافت.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه جدیدترین فناوری‌ها، تولیدات، محصولات و خدمات خود در حوزه کشاورزی، باغبانی و ماشین‌آلات را ارائه می‌کنند.

این نمایشگاه که در فضایی بیش از سه‌هزار مترمربع برپا شده است، در کنار شرکت‌های داخلی، شرکت‌هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان، ترکیه، چین، تایوان و هلند حضور دارند.

معرفی پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های زنجیره باغبانی، گلخانه و کشت‌بافت، ایجاد زمینه‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی، معرفی توانمندی‌های زنجیره باغبانی در حوزه‌های تولید دانش و محصول در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، ایجاد زمینه تبادل دانش فنی و تکنولوژی‌ها، نمایش دستاوردها، محصولات و خدمات تولیدکنندگان، ایجاد و یا ارتقاء رویکرد صادرات محصولات و نهاده‌ها به سایر کشورها از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

به کانال ایانا در تلگرام بپیوندید

در دومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی، گلخانه، نهاده‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته انواع گلخانه‌های مکانیزه، تجهیزات و تأسیسات گلخانه‌ای، انواع گیاهان فضای باز، انواع گل‌های شاخه‌ای، گلدانی، گیاهان ‌آپارتمانی، گیاهان ‌دارویی، قارچ‌های خوراکی و فرآورده‌های مربوطه، انواع سبزی، صیفی و میوه‌های باغی و گلخانه‌ای، انواع بذر و نهاده‌های باغبانی، سیستم‌های سردخانه‌ای، ذخیره‌سازی و ماشین‌آلات فرآوری تولیدات باغی و گلخانه‌ای، آزمایشگاه‌های آب و خاک، کلینیک‌های گیاه پزشکی، بیوتکنولوژی و خدمات پشتیبانی گیاهی، ادوات، ماشین‌آلات و ابزارآلات باغبانی، ملزومات آبیاری بارانی، قطره‌ای و کشت هیدروبونیک، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و سیستم‌های آبیاری ارائه می‌شود.

امروزه کشاورزی به‌ویژه باغبانی به یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دغدغه‌های هر کشور بدل شده است؛ صادرات و ارزآوری، بازدهی اقتصادی و اشتغال‌زایی در کنار حفاظت از محیط زیست باعث شده تا دولت‌ها توجه بیشتری به این بخش از کشاورزی داشته و با ارتقاء تکنولوژی و دانش‌بنیان کردن آن، توسعه پایداری را برای کشور و ملت به ارمغان آورند که برگزاری این نمایشگاه می‌توان نقش مهمی در تحقق این هدف ایفا کند.

دومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی، گلخانه، نهاده‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته تا سوم آذر هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت‌وگو آماده بازدید علاقه‌مندان است./

S-960830-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید