Iranian Agriculture News Agency

آغاز به کار ۳۰ واحد دامپروری صنعتی در خراسان رضوی

در راستای توسعه تولیدات پروتئینی گوشت قرمز و سفید، بیش از ۳۰ واحد دامپروری صنعتی در شش ماهه اول سال جاری، در خراسان رضوی شروع به کار کرد.

آغاز به کار ۳۰ واحد دامپروری صنعتی در خراسان رضوی

در راستای توسعه تولیدات پروتئینی گوشت قرمز و سفید، بیش از۳۰واحد دامپروری صنعتی در شش ماهه اول سال جاری، در خراسان رضوی شروع به کار کرد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در این خصوص اظهار کرد: این واحد ها با سرمایه گذاری بالغ بر 256 میلیارد ریال در این استان به بهره برداری رسیده که مجموعاً 123 نفر اشتغال مستقیم داشته است.

سید جعفر حاجی مجتهد افزود: 14 طرح از این واحدها در راستای توسعه تولیدات گوشت قرمز و باقی در جهت تولید گوشت سفید شروع بکار کردند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود با فعالیت این واحد ها 212 تن در سال به تولید گوشت قرمز و2 هزارو 400 تن به تولید گوشت مرغ و سایر ماکیان خراسان رضوی، اضافه شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: همچنین در شش ماهه اول سال جاری 64 نفر از فارغ التحصیلان تولیدات دامی به عنوان کارشناس ناظر فنی در واحدهای تولیدی دامی صنعتی استان بکارگیری شده اند که نقش بسزایی در بهبود بهره وری و کیفیت محصولات دامی دارند./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید