Iranian Agriculture News Agency

طلب گندمکاران استان تهران تسویه شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از پرداخت کلیه وجوه طلب گندمکاران این استان خبر داد و گقت: کلیه مطالبات مالی گندمکاران استان تهران به ارزش بیش از ۲ هزار و ۱۹۹ میلیارد ریال پرداخت شد.

طلب گندمکاران استان تهران تسویه شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از پرداخت کلیه وجوه طلب گندمکاران این استان خبر داد و گفت:کلیه مطالبات مالی گندمکاران استان تهران به ارزش بیش از ۲ هزار و ۱۹۹ میلیارد ریال پرداخت شد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، علی اشرف منصوری در این باره اظهار کرد: با پیگیری های متعدد وزیر جهاد کشاورزی و معاونین کلیه مطالبات مالی گندمکاران استان تهران به ارزش بیش از۲ هزار و ۱۹۹میلیارد ریال پرداخت شد.

وی همچنین از افزایش۲۰درصدی تولید گندم در سطح استان تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال‌جاری حدود۱۷۰هزار تن محصول توسط گندمکاران به سیلوهای استان تهران تحویل داده شد که این میزان در مقایسه با سال گذشته از رشد۲۰درصدی برخوردار بوده است.

وی در ادامه اعلام کرد که میزان تولید گندم در سال زراعی۹۵-۹۶حدود۲۴۰هزار تن بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تاکید کرد: در راستای افزایش تولید و حمایت از کشاورزان کلیه مطالبات مالی گندمکاران استان تهران به طور کامل پرداخت شد و وجوه طلب گندمکاران این استان پرداخت شد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید