Iranian Agriculture News Agency

بهبود زنجیره تأمین سیب‌زمینی ایران با همکاری هلند/ برگزاری سمینار مشترک در هفتم و هشتم آذرماه

"زنجیره تأمین سیب‌زمینی در ایران به‌طور قابل توجهی می‌تواند بهبود یابد. به‌طور خاص در مراحل اولیه زنجیره - ازجمله خاک‌ورزی، کیفیت بذر، ذخیره‌سازی و حمل و نقل." این مطلب را توان ون دن برگ از شرکت Kiremko می‌گوید. شرکت کشاورزی هلندی که قادر به ارائه راه‌حل‌های مختلف است.

بهبود زنجیره تأمین سیب‌زمینی ایران با همکاری هلند/ برگزاری سمینار مشترک در هفتم و هشتم آذرماه

"زنجیره تامین سیب زمینی در ایران به طور قابل توجهی می تواند بهبود یابد. به طور خاص در مراحل اولیه زنجیره - از جمله خاکورزی ، کیفیت بذر، ذخیره سازی و حمل و نقل ." این مطلب را توان ون دن برگ ( Twan van den Berg ) از شرکت Kiremko می گوید. شرکت کشاورزی هلندی که قادر به ارائه راه حل های مختلف است.

به گزارش ایانا از سایت "فرش پلازا"، به گفته Agroberichten Buitenland (1)، قرار است طی سمیناری در تاریخ 28 و 29 نوامبر (هفتم و هشتم آذرماه جاری)، کارآفرینان هلندی و ایرانی در مورد همکاری احتمالی با یکدیگر گفت و گو کنند.

فعال در سطح جهانی

Kiremko ، تولید کننده هلندی در حوزه ماشین آلات فرآوری سیب زمینی است و در عین حال تمام راه حل ها را از ورود سیب زمینی به خطوط بسته بندی برای محصولات نهایی مانند چیپس و سیب زمینی برشته تامین می کند. Kiremko فعال در سطح جهان، از جمله در ایران است. این شرکت دو خط تولید چیپس و یک خط تولید سیب زمینی برشته در این کشور فراهم کرده است. خط نخست در دهه 1970 و دیگری در دهه 1990 قبل از تحریم تجاری نصب شد. این شرکت در حال حاضر در حال مذاکره برای عرضه چندین خط تولید جدید از طریق نمایندگی خود در ایران است.

این درحالی است که سال گذشته، ارتباط بین سفارتخانه های ایران و هلند، موسسات و انستیتوها در جهت بهبود بخشیدن تولید سیب زمینی صورت گرفت.
گفتنی است، در همین راستا ، ون دن برگ از
Kiremko یکی از آغازگران این کار بوده و هدف او افزایش عملکرد و بهبود کیفیت محصول نهایی است.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- شبکه شورای کشاورزی متشکل از شرکت های هلندی در بخش کشاورزی با اهداف بین المللی است. این شبکه کشاورزی با 49 سفارتخانه و / یا کنسولگری هلند در بیش از 70 کشور کار می کند. آنها همچنین نمایندگانی از هلند در سازمان های بین المللی مانند فائو در رم، اتحادیه اروپا در بروکسل و سازمان همکاری و توسعهٔ اقتصادی OECD در پاریس دارند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید