Iranian Agriculture News Agency

بر اساس تازه‌ترین گزارش گروه تحقیقاتی فری‌دنیا

4 میلیارد دلار؛ سهم بازار ماشین‌آلات قنادی و شکلات‌سازی تا سال 2021/ تجهیزات فرآوری‌کننده پیشرفته‌تر می‌شوند

بر اساس گزارش جدید توسط The Freedonia Group، یک شرکت تحقیقاتی در کلیولند امریکا، در مورد تجهیزات فرآوری مواد غذایی، نشان می‌دهد که بازار جهانی ماشین‌آلات شکلات و قنادی تا 5 سال آینده 7.1 درصد رشد خواهد داشت و در سال 2021 نزدیک به 4 میلیارد دلار می‌رسد.

4 میلیارد دلار؛ سهم بازار ماشین‌آلات قنادی و شکلات‌سازی تا سال 2021/ تجهیزات فرآوری‌کننده پیشرفته‌تر می‌شوند

براساس گزارش جدید توسط The Freedonia Group ، یک شرکت تحقیقاتی در کلیولند امریکا ، در مورد تجهیزات فرآوری مواد غذایی ، نشان می دهد که بازار جهانی ماشین آلات شکلات و قنادی تا 5 سال آینده 7.1 درصد رشد خواهد داشت و در سال 2021 نزدیک به 4 میلیارد دلار می رسد.

به گزارش ایانا از سایت "کندی اینداستری"، این درحالی است که شکلات و سایر شیرینی ها به عنوان محصولاتی لوکس در برخی از کشورهای در حال توسعه در نظر گرفته می شوند، و از سوی دیگر، این محصولات قابل دسترس تر و جذاب تر شده اند، چراکه استانداردهای زندگی در این کشورها افزایش یافته و در نهایت تقاضا برای ماشین آلات هم با رشد روبه رو شده است.

این در حالی است که چین بزرگترین بازار برای ماشین آلات شکلات و شیرینی سازی محسوب می شود و 750 میلیون دلار در سال 2016 در زمینه ماشین آلات هزینه کرد.

با این حال، همچنان فرصت برای رشد وجود دارد، به طوری که از تکنیک های فرآوری مواد غذایی بهره می برد و این یک بازار بالقوه برای تجهیزاتی است که می تواند سرعت و تولید را افزایش دهد تا نیازهای سریع جمعیت محلی را برآورده سازد.

این گزارش نشان می دهد که آمریکای مرکزی و جنوبی تا سال 2021، سریعترین رشد در بازار ماشین آلات شکلات و شیرینی سازی را خواهند داشت. اما با وجود این رشد، این منطقه تاثیر قابل توجهی روی تقاضا نخواهد گذاشت، چراکه تنها 5 درصد از بازار را در اختیار دارد.

همچنین انتظار می رود که فروش تجهیزات شیرینی وشکلات، سریع تر از کل تجهیرات فراوری مواد غذایی باشد و پیش بینی می شود تا 2021 به 5.9 درصد در سال برسد ، به طوری که بتواند میزان کاهش فروش طی سال های 2011 تا 2016 را جبران کند.

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید