Iranian Agriculture News Agency

خبر خوب برای خانواده ستاره مجرم فوتبال ایران

خبر جدید از محکومیت ستاره سرخابی ها به حبس ابد


با توجه به ابلاغ قانون کاهش جرائم مواد مخدر این احتمال وجود دارد که ستاره سابق سرخابی نیز شامل عفو و تخفیف مجازات شود.

به گزارش "ورزش سه" ماجرای حبس ابد و اضافه شدن بیست سال بر زندان ستاره سابق تیم های استقلال و پرسپولیس با واکنش های متفاوتی مواجه شده که یکی از آن ها گفت و گویی از این بازیکن سابق است که عنوان کرده است عید امسال یعنی فروردین 97 از زندان آزاد خواهد شد. اما پیگیری های خبرنگار ورزش سه در این رابطه نشان می دهد که هیچ قطعیتی درباره آزادی او تا پایان امسال وجود ندارد. حکم ابد این بازیکن سابق سرخابی در تهران و حکم بیست سال زندان او در دادگاه کرج صادر شده و پابرجا است؛ اما یک مساله می تواند موجب تخفیف مجازات برای او شده و این می تواند خبر بسیار خوبی باشد.


روز 24 آبان قانون طرح کاهش جرائم مواد مخدر ابلاغ خواهد شد و با توجه به این قانون احتمال کاهش حبس و مجازات این بازیکن وجود دارد. اکنون 5 هزار زندانی مواد مخدر با حکم اعدام در زندان های کشور حضور دارند که بعد از ابلاغ این قانون حدود 4000 هزار نفر از این تعداد از اعدام نجات خواهند یافت. براساس این قانون احکام سنگینی مانند حبس ابد و یا بیست سال نیز می تواند با کاهش و تخفیف در مجازات و یا شامل عفو شود و شاید او نیز بر این اساس اعلام کرده که به زودی آزاد خواهد شد.


اینکه این ستاره سابق تا عید امسال از زندان آزاد شود، شاید بعید باشد؛ اما خبر خوب این است که با توجه به ابلاغ قانون جدید می توان امیدوار بود که او شامل تخفیف مجازات و عفو شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید