Iranian Agriculture News Agency

راه اندازی باشگاه فرهنگی و رفاهی خبرنگاران شهر تهران

باشگاه فرهنگی و رفاهی خبرنگاران شهر تهران توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی راه اندازی شد.

باشگاه فرهنگی و رفاهی خبرنگاران شهر تهران توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی راه اندازی شد.

بهزاد تیمورپور رییس این فرهنگسرا با اعلام این خبرگفت: باشگاه فرهنگی و رفاهی خبرنگاران شهر تهران پیرو فعالیت ذاتی‌ فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی در راستای ایجاد ارتباط تعاملی با اساتید فن و اصحاب رسانه‌ها، پیوند میان مدیریت شهری با رسانه ها، ایجاد پاتوقی برای اهالی رسانه و ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی تخصصی در حوزه رسانه با هدف ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و رفاهی به قشر تلاشگر و فرهیخته خبرنگاران و جامعه خبری در بستری مشخص و منسجم باتوجه به کمبودها، نواقص، پراکنده کاری‌ها و فعالیت‌های مقطعی در این حوزه، راه اندازی شده است .
وی افزود: این خدمات بر روی بستر بانک شهر و با ارائه کارت های بانکی رفاهی این بانک به خبرنگاران ارائه می شود .
خبرنگاران برای دریافت این کارت در مرحله اول باید از طریق سایت www . resanehpress . ir در این باشگاه ثبت نام کنند و یک کد شناسایی دریافت کنند . پس از ۱۵ تا ۲۰ روز پیامکی برای افتتاح حساب در بانک شهر و دریافت کارت ارسال می‌ شود . خبرنگاران پس از فعال سازی کارت می توانند از خدمات رفاهی، آموزشی، ورزشی و فرهنگی در مراکز معرفی شده استفاده کنند .
افرادی که در این سامانه فعالیت بیشتری داشته باشند، فعالیت شان به عنوان ارزش افزوده محاسبه شده و این اقدام منجر به دریافت خدمات بیشتر خواهد شد .
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید