Iranian Agriculture News Agency

در نشست هم اندیشی موسسه رازی و سازمان دامپزشکی مطرح شد:

تشکیل شورای پژوهشی در موسسه رازی

رئیس سازمان دامپزشکی کشور و هیات همراه در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با ریاست موسسه واکسن و سرم سازی رازی دیدار و گفت‌وگو کرد.

تشکیل شورای پژوهشی در موسسه رازی

رئیس سازمان دامپزشکی کشور و هیات همراه در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با ریاست موسسه واکسن و سرم سازی رازی دیدار و گفت‌وگو کرد .

به گزارش ایانا از اداره کل دامپزشکی استان البرز در این دیدار رئیس موسسه تحقیقات، واکسن و سرم سازی رازی با اشاره به همکاری های مشترک با دامپزشکی گفت: موسسه رازی و سازمان دامپزشکی از یکدیگر جدا نبوده و حوزه‌های همکاری این دو ارگان بسیار گسترده است و در راستای تعاملات سازنده در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های بی وقفه‌ای در حال انجام است .

مسعود هاشم زاده، ادامه داد: موسسه رازی همواره تمام توان خود را در جهت تامین واکسن‌های مورد نیاز سازمان دامپزشکی کشور در زمینه های مختلف دام و طیور به کار بسته و امیدواریم بتوانیم نیازهای مورد نیاز سازمان دامپزشکی در زمینه واکسن‌های طیور و دام را تامین کرده تا از واردات واکسن به کشور کاسته شود .

هاشم زاده همچنین از تشکیل شورای پژوهشی با حضور مدیران و کارشناسان دامپزشکی و نمایندگان وزارت بهداشت در موسسه رازی نیز خبر داد .

در ادامه جلسه علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به تلاش‌های مجاهدانه متخصصان موسسه رازی گفت: خدمت خالصانه به مردم عزیز کشورمان از اهداف بسیار مهم دامپزشکی کشور است و با وجود نیروهای متخصص و توانمند در موسسه رازی و سازمان دامپزشکی کشور امیدواریم بتوانیم نیاز کشور را به واردات واکسن و فرآورده‌های بیولوژیک برطرف کنیم و در این راه هرچند فراز و فرودهای وجود دارد، اما با تمام توان خود از موسسه رازی و سایر موسسات که در زمینه تولیدات واکسن و فرآورده های وابسته به آن فعالیت می کنند حمایت خواهیم کرد .

در ادامه جلسه، معاونان و کارشناسان حاضر در جلسه به طرح مسائل و راهکارهای پیشنهادی در جهت بهبود فرآیند تولید واکسن پرداختند .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید