Iranian Agriculture News Agency

بزرگترین گلخانه هوشمند کشاورزی در چین گشایش یافت

نخستین گلخانه هوشمند کشاورزی، چندی پیش در دژو (استان شاندونگ) چین گشایش یافت.

بزرگترین گلخانه هوشمند کشاورزی در چین گشایش یافت

نخستین گلخانه هوشمند کشاورزی، چندی پیش در دژو (استان شاندونگ) چین گشایش یافت.

به گزارش ایانا از سایت "فرش پلازا"، این گلخانه هوشمند کشاورزی 7 هکتار وسعت و در شهرستان لینی قرار دارد و چندی پیش فعالیت تجاری خود را آغاز کرده است.


یکی از گلخانه ها 7 هکتار مساحت دارد و در مجموع 170 میلیون یوان سرمایه گذاری شده است. این گلخانه به طور ثابت ظرفیت حدود 114،781 گیاه گوجه فرنگی دارد و می تواند در مجموع 80 میلیون یوان محصول تولید کند.

این درحالی است که این گلخانه می تواند توسط کنترل از راه دور روی کاشت نظارت داشته باشد. همچنین در 23 اکتبر، گلخانه به کاشت نخستین درختان خود پایان داده و بنابراین در مجموع 114،781 گیاه گوجه فرنگی قادر به تولید حدود 5،100 تن خواهد بود به طوریکه تولید سالیانه آن 80 میلیون یوان برآورد شده است.

بر اساس گزارش ها، اولین گیاهان گوجه فرنگی شامل 4 نوع گوجه فرنگی است: گوجه فرنگی بزرگ صورتی ، گوجه فرنگی بزرگ قرمز، گوجه فرنگی گیلاسی و گوجه فرنگی کوکتل(1).
همچنین تخمین زده می شود که اولین بسته ها تا نیمه ژانویه 2018 برای عرضه به بازار آماده شوند.درحالی که بازارهای هدف اصلی عبارتند از پکن، تیانجین، هبی، شاندونگ و دیگر شهرهایی که جمعیت آنها بیش از 50 هزار نفر است. درعین حال مشتریان صنعتی اصلی عبارتند از
KFC ، McDonalds ، Pizza Hut ، Asia-Pacific International ، Fu Xi و سایر شرکت هایی که در میان 500 شرکت برتر جهان قرار دارند.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- cocktail tomatoes

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید