Iranian Agriculture News Agency

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور خبر داد:

توان افزایی و آموزش زنان روستایی و عشایری برای تولید محصولات سالم و ارگانیک در دستور کار دولت قرار دارد

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: توان افزایی و آموزش زنان روستایی و عشایری در حوزه تولید محصولات سالم و ارگانیک در دستور کار دولت قرار گرفته است.

توان افزایی و آموزش زنان روستایی و عشایری برای تولید محصولات سالم و ارگانیک در دستور کار دولت قرار دارد

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: توان افزایی و آموزش زنان روستایی و عشایری در حوزه تولید محصولات سالم و ارگانیک در دستور کار دولت قرار گرفته است .

به گزارش ایانا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر معصومه ابتکار در جریان بازدید از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات افزود: مهم ترین برنامه معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری توان افزایی و اشتغال زنان روستایی و عشایری است و خوشبختانه در دولت کارهای خوبی در این زمینه صورت می گیرد .

وی با بیان اینکه امسال معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با وزارت جهاد کشاورزی و سازمان ملی استاندارد ایران توافقنامه منعقد کرده است، اظهار داشت: بر اساس این توافقنامه امسال طرحی را برای آموزش و توان افزایی زنان روستایی و عشایری در حوزه تولید محصولات سالم و ارگانیک داریم .

ابتکار تصریح کرد: برای توانمندسازی زنان روستایی و عشایری در کشور، زمینه های خوبی از جمله در بخش گردشگری وجود دارد که باید به آن اهتمام بورزیم.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید