Iranian Agriculture News Agency

مجریان طرح های «آبخیزداری و آبخوانداری» و «مقابله با پدیده بیابانزایی و کنترل کانون های بحرانی گرد و غبار» منصوب شدند

طی حکمی از سوی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، رضا احمدی به سمت مشاور وزیر و مجری طرح مقابله با پدیده بیابانزایی و کنترل کانون های بحرانی گرد و غبار منصوب شد.


طی حکمی از سوی مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، دکتر رضا احمدی به سمت مشاور وزیر و مجری طرح مقابله با پدیده بیابانزایی و کنترل کانون های بحرانی گرد و غبار منصوب شد.


به گزارش ایانا از وزارت جهاد کشاورزی، در بخشی از این حکم آمده است: با توجه به اهمیت حفاظت از منابع پایه و مهار عوامل ناپایداری منابع آب و خاک و مقابله با پدیده بیابانزایی و اهداف منظور شده در برنامه ششم توسعه ضمن هماهنگی و استفاده از کلیه ظرفیت ها و توانایی های علمی و اجرایی در وزارتخانه و بخش خصوصی تدابیر لازم اتخاذ گردد.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین در حکمی جداگانه، ناصر حیدری پوری را به سمت مشاور وزیر و مجری طرح آبخیزداری و آبخوانداری منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: لازم است با توجه به اهداف طرح های اقتصاد مقاومتی و حفاظت از منابع پایه با رویکرد جامع نگری در حوزه های آبخیز و اهداف منظور شده در برنامه ششم توسعه و هماهنگی و استفاده از کلیه ظرفیت ها و توانایی های علمی و اجرایی در وزارتخانه و بخش خصوصی تدابیر لازم اتخاذ گردد.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید