Iranian Agriculture News Agency

پس از اصفهان؛

قرارداد کشت فرا سرزمینی در خراسان‌جنوبی بسته شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌ جنوبی گفت: قرارداد کشت فراسرزمینی به عنوان دومین استان بعد از اصفهان در خراسان‌جنوبی بسته شد در حال حاضر در این زمینه مدعی هستیم این کار عقبه بسیار سنگینی داشته تا به ثمر رسیده است.

قرارداد کشت فرا سرزمینی در خراسان‌جنوبی بسته شد

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: قرارداد کشت فراسرزمینی به عنوان دومین استان بعد از اصفهان در خراسان‌جنوبی بسته شد که در حال حاضر در این زمینه مدعی هستیم این کار عقبه بسیار سنگینی داشته تا به ثمر رسیده است.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، هاشم ولی پور مطلق در جلسه تودیع و معارفه مدیر سازمان تعاون روستایی استان با اشاره به اینکه تشکل‌های تعاون روستایی بازوی توانمند بخش کشاورزی هستند، اظهارکرد: بخش کشاورزی با مجموعه‌ای از ابزارالات و حوزه‌های وظیفه متعددی به هم وصل هستند که هر کدام از بخش‌ها اگر در انجام وظایف ضعیف عمل کنند نقش این زنجیره موثر نخواهد بود.

وی افزود: با توجه به شرایط حاکم بر دنیا و کشور و بخصوص استان در بحث مدیریت منابع آبی، محدودیت‌های آبی، فقر خاک و خرده مالکی، وظیفه مندی و نگرانی در حوزه‌های تابعه باید داشته باشیم.

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اینکه فعالیت‌های حاکمیتی در این حوزه نقشی دوسویه است، ادامه داد: از وظایف ما در بخش کشاورزی در زیر بخش‌های در حوزه تامین نهاده‌ها است که کیفیت و تامین به موقع نهاده‌ها نقش مهمی است که باید ایفا کنیم.

ولی پورمطلق بیان کرد: نگاه به بهره‌برداران، پیشگیری از آفات، بالابردن سلامت جامعه، میزان تغذیه در جامعه، مبارزه با آفات و نقش پیشگیری در حوزه کشاورزی و دامداری و رسیدگی به جامعه روستایی حوزه کار گسترده با یک جامعه پویا داریم.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به این بخش متنوع نیازمند به مردان و زنان دلسوز فداکار و مسئولیت پذیر دارد، عنوان کرد: تعاون روستایی سازمانی است که با تصمیم‌گیری جدی، قاطع و به موقع نقش مهمی را ایفا می‌کند.

رییس جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: سازمان تعاون روستایی با وجود ظرفیت‌های بالا ، سازمانی با پتانسیل‌های بالقوه فراوان و ظرفیت‌های بالا با امکانات پایین بوده است.

ولی پور مطلق یادآور شد: قرارداد کشت فراسرزمینی به عنوان دومین استان بعد از اصفهان در خراسان‌جنوبی بسته شد که در حال حاضر در این زمینه مدعی هستیم این کار عقبه بسیار سنگینی داشته تا به ثمر رسیده است.

وی افزود: ممکن است در بخش کشاورزی تمام حقوق مردم را نتوانیم ادا کنیم اما آنچه در ظرفیت بخش کشاورزی بوده انجام داده‌ایم و موانع و مشکلات را رها نکرده‌ایم و بدنبال رفع آن هستیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید