Iranian Agriculture News Agency

در نشست کارگروه تدوین سند راهبردی تعاونی های زنجیره ای – تخصصی عنوان شد:

دانشجویان کارآفرین بخش کشاورزی سازمان یافته‌تر می شوند

رئیس مرکز کارآفرینی مؤسسه علمی کاربردی جهادکشاورزی گفت: در نشست کارگروه تدوین سند راهبردی تعاونی‌های زنجیره ای – تخصصی مقرر شد نسبت به تهیه و تدوین برنامه عملیاتی، شناسایی مشکلات راهبردی، ارزیابی محیط داخلی و خارجی و تعیین شاخص های پایش این تعاونی ها بررسی های لازم انجام شود.

دانشجویان کارآفرین بخش کشاورزی سازمان یافته‌تر می شوند

نشست کارگروه تدوین سند راهبردی تعاونی های زنجیره ای تخصصی به میزبانی مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی برگزار شد .

به گزارش ایانا از مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی، رئیس مرکز کارآفرینی این مؤسسه با اعلام این مطلب افزود: در این نشست علاوه بر بررسی بخشی از سند راهبردی تعاونی های زنجیره ای - تخصصی، مقرر شد نسبت به تهیه و تدوین برنامه عملیاتی، شناسایی مشکل های راهبردی، ارزیابی محیط داخلی و خارجی، تعیین شاخص های پایش و پایش عملکرد این تعاونی ها بررسی های لازم انجام شود .

صالحی مقدم خاطر نشان ساخت: پس از تدوین و ابلاغ این سند توسط معاون امور تعاون وزارت تعاون، رفاه و امور اجتماعی و رییس مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی، دانش آموختگان و دانشجویان کارآفرین بخش کشاورزی به صورت سازمان یافته تر، توانایی های خو درا در بخش کشاورزی به معرض نمایش خواهند گذاشت .

وی گفت: این تعاونی ها به نوبه خود در کشور و چه بسا در دنیا منحصرند و امیدواریم با ظهور و بروز توانایی ها، اعضای این تعاونی ها که فارغ التحصیلان هستند،بتوانند نقش مؤثرتری در توسعه پایدار داشته باشند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید