Iranian Agriculture News Agency

مدیر گروه تخصصی شیلات و آبزیان مؤسسه علمی - کاربردی جهاد کشاورزی خبر داد:

تدوین استانداردهای کاردانش در حوزه شیلات و آبزیان

مدیر گروه تخصصی شیلات و آبزیان مؤسسه علمی - کاربردی جهاد کشاورزی گفت: تدوین استانداردها و آموزش بهره‌برداران در محل فعالیت متمرکز آن ها و با مشارکت کارشناسان مجرب و نشست با فعالان زیربخش از اهم فعالیت های گروه تخصصی شیلات و آبزیان به شمار می رود.

تدوین استانداردهای کاردانش در حوزه شیلات و آبزیان

مدیر گروه تخصصی شیلات و آبزیان مؤسسه علمی - کاربردی جهاد کشاورزی از تدوین استانداردهای کاردانش در حوزه شیلات و آبزیان خبر داد.

به گزارش ایانا از مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی، دکتر علی نژاد مدیر گروه تخصصی شیلات و آبزیان گفت: تدوین استانداردها و آموزش بهره برداران در محل فعالیت متمرکز آن ها و با مشارکت کارشناسان مجرب و نشست با فعالان زیربخش از اهم فعالیت های گروه تخصصی شیلات و آبزیان به شمار می رود.

وی افزود: در این راه اعضای گروه تخصصی شیلات و آبزیان مؤسسه طی سفری به استان مازندران، در زمینه تکثیر و پرورش ماهیان سرد آبی اقدام به تدوین این استانداردها کرد .

مدیر گروه تخصصی شیلات و آبزیان مؤسسه علمی - کاربردی جهاد کشاورزی تصریح کرد: گروه اعزامی در این برنامه از مزرعه تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی مرزن قزل بازدید کردند و علاوه بر مصاحبه با مدیر و کارگران مزرعه، پرسشنامه های مرتبط با بهره برداران با همکاری مدیر مزرعه تکمیل شد .

علی نژاد با بیان اینکه برنامه های درسی و استانداردهای آموزشی وسیله ای برای رسیدن به آرمان ها و تحقق اهداف نظام های آموزشی محسوب می شود گفت: گام اصلی در تدوین آن ها، تجزیه و تحلیل شغل یا کار شکافی به شمار می رود که می توان آن را محور هماهنگ کننده حوزه منابع انسانی برشمرد؛ به همین خاطر مدیریت منابع انسانی دارای اهمیت خاصی است و به نوعی پشتیبان و تغذیه کننده اطلاعات سایر بخش ها در منابع انسانی به حساب می آید .

وی در پایان خاطرنشان ساخت: از سوی دیگر تدوین استانداردهای کاردانش کشاورزی در مقطع متوسطه یکی از رویکردهای جدید مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی به شمار می رود.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید