Iranian Agriculture News Agency

همزمان با هفتاد و دومین سال تأسیس هرباریوم وزارت جهاد کشاورزی

همایش چالش‌ها و چشم اندازهای هرباریوم‌های ایران فردا در تهران برگزار می‌شود

همایش چالش‌ها و چشم اندازهای هرباریوم‌های ایران با هدف فراهم آوردن زمینه گفت و گو و تبادل نظر در زمینه چالش‌ها و چشم اندازهای هرباریوم‌های ایران به ویژه در حوزه مدیریت نوین و تعاملات ملی و بین المللی برگزار می‌شود.

همایش چالش‌ها و چشم اندازهای هرباریوم‌های ایران فردا در تهران برگزار می‌شود

همزمان با هفتاد و دومین سال تأسیس هرباریوم وزارت جهاد کشاورزی همایش چالش‌ها و چشم اندازهای هرباریوم‌های ایران Iranian Herbaria: Prospects and Challenges فردا (اول آبان ماه) در مؤسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور در تهران برگزار می شود.

به گزارش ایانا از مؤسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور، همزمان با هفتاد و دومین سال تاسیس هرباریوم وزارت جهاد کشاورزی یکی از قدیمی‌ترین، غنی‌ترین و متنوع‌ترین مجموعه‌های تنوع زیستی و ذخایر ژنتیکی ایران، همایشی یک روزه با عنوان " Iranian Herbaria: Prospects and Challenges "در مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور و با مشارکت موزه تاریخ طبیعی وین، در تاریخ اول آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، همایش چالش‌ها و چشم اندازهای هرباریوم‌های ایران بر اساس دعوت بعمل آمده از اساتید و پژوهشگران فعال در زمینه حفاظت از ذخایر ژنتیکی گیاهی کشور و با هدف فراهم آوردن زمینه گفت و گو و تبادل نظر در خصوص چالش‌ها و چشم اندازهای هرباریوم‌های ایران به ویژه در حوزه مدیریت نوین و تعاملات ملی و بین المللی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید