Iranian Agriculture News Agency

سیطره ارتش سوریه بر فرودگاه کشاورزی

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت موفق شدند فرودگاه کشاورزی واقع در محور غربی و مزارع «الخرافی» در جنوب شهر المیادین را آزاد کنند.

به گزارش فارس، درگیری ارتش سوریه و نیروهای متحدش با گروه تروریستی داعش در محدوده غربی شهر المیادین و شرق دیرالزور ادامه دارد و داعش نیز دست به پاتک میزند.

داعش به مواضع ارتش سوریه که از منطقه سیلوها (غرب) و فرودگاه «المهجور» (جنوب غرب شهر) امتداد دارد حمله کرده، اما نیروهای سوری این حملات را مهار و سیطره خود بر بخشهای جنوبی شهر را تثبیت کردند.

یک منبع نظامی به وبگاه خبری «قاسیون» خبر داد که ارتش سوریه موفق شده است فرودگاه کشاورزی واقع در جنوب قلعه الرحبا در محور غربی این شهر را آزاد کند.

نیروهای سوری همچنین موفق شدند به سمت محور جنوبی شهر المیادین پیشروی کرده و کنترل مزارع «الخرافی» را به دست گیرند که بر راه امدادرسانی به این شهر مشرف است.

ارتش سوریه در واقع قصد دارد که از سمت جنوب پیشروی کرده و مواضع داعش را در شهر المیادین دور زده و پس از قطع راههای امدادرسانی به داعش از سمت مرزهای عراق، تروریست ها را محاصره کند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده های این کشور تسلیحات داعش را که از سمت مرزهای عراق وارد میشد، هدف قرار داده است.

روزنامه الاخبار لبنان هم گزارش داد که ارتش سوریه در کرانه شمالی رود فرات موفق شده است شهرک «مراط الفوقا» و بخش هایی از روستای «حطله تحتانی» را آزاد کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید