Iranian Agriculture News Agency

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت دام، طیور و صنایع وابسته در قم

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت دام، طیور و آبزیان و صنایع وابسته 26 تا 29 مهرماه سال جاری در قم برگزار می شود.

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت دام، طیور و آبزیان و صنایع وابسته 26 تا 29 مهرماه سال جاری در قم برگزار می شود.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قم، دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت دام، طیور و آبزیان و صنایع وابسته اواخر مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های استان قم برگزار می شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با حضور 50 شرکت از استان قم و سراسر کشور که در زمینه آخرین دستاوردهای علمی و فنی در بخش دام و طیور فعالی می کنند و با حضور اتحادیه مرغداران و اتحادیه دامداران و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و با همکاری بانک کشاورزی برگزار خواهد شد.

حسین علی بیگی با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه در بالا بردن دانش تولید کنندگان و آشنایی با پیشرفت های روز صنعت دام و طیور تاثیر بسیاری بالایی دارد، اظهار کرد: استان قم در تولید مرغ گوشتی و صنعت مرغداری از رتبه بالایی در سطح کشور برخوردار است و در زمینه تولید تخم مرغ رتبه چهارم را در کشور دارد و برپایی چنین نمایشگاه های باعث می شود که مصرف کنندگان و مرغ داران و دامداران در این نمایشگاه به طور مستقیم با هم در ارتباط باشند و با تکنولوژی ها و ابزارهای روز در این زمینه آشنایی های لازم را به دست آورند.

وی افزود: در حاشیه این نمایشگاه، همایش های آموزشی برای تولید کنندگان برگزار خواهد شد که بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند در این همایش ها شرکت کرده و از آموزش های فنی و علمی ارائه شده در این کلاس ها بهره ببرند.

این نمایشگاه از تاریخ 26 تا 29 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های استان قم برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند از آخرین دستاوردهای صنعت دام، طیور و آبزیان و صنایع وابسته بازدید کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید