Iranian Agriculture News Agency

قائم مقام مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی خبر داد:

امضای دومین تفاهم نامه انتقال دانش فنی فرآورده های طیور مؤسسه رازی با بخش خصوصی

قائم مقام مؤسسه رازی در حوزه فناوری و تجاری سازی از امضای تفاهم نامه انتقال دانش فنی تولیدات طیور این مؤسسه با دومین شرکت از بخش خصوصی به زودی خبر داد.

امضای دومین تفاهم نامه انتقال دانش فنی فرآورده های طیور مؤسسه رازی با بخش خصوصی

قائم مقام رئیس مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در حوزه فناوری و تجاری سازی از امضای تفاهم نامه انتقال دانش فنی تولیدات طیور این مؤسسه با دومین شرکت از بخش خصوصی به زودی خبر داد .

به گزارش ایانا از مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، دکتر غلامرضا شکری با اعلام این مطلب افزود: پیش نویس تفاهم نامه با شرکت زاگرس فارمر که یک شرکت داروسازی از مجموعه شستا وابسته به تأمین اجتماعی است، مورد توافق طرفین قرار گرفته است که پس از انجام اصلاحات لازم به زودی تفاهم نامه با این شرکت به امضاء می رسد .

وی افزود: این اقدام در جهت اجرای سند تجاری سازی تولیدات مؤسسه رازی با هدف کمک به توسعه صنعت واکسن سازی در بخش خصوصی انجام شده است .

شکری قائم مقام رئیس مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی یادآور شد: ماه گذشته نیز تفاهم نامه همکاری با شرکت کوثر وابسته به بنیاد شهید به امضای رئیس مؤسسه رازی و مدیرعامل گروه اقتصادی کوثر رسید که پس از اخذ مجوز طرفین تفاهم نامه از مراجع بالادستی شان، تفاهم نامه منعقد می شود .

شکری در پایان تحقق اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان با هدف اتکاء به تولید داخل و جلوگیری از واردات واکسن و فرآورده های بیولوژیک را از اهداف سند تجاری سازی تولیدات این مؤسسه اعلام کرد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید