Iranian Agriculture News Agency

محمود حجتی در مراسم معارفه و تودیع رییس سازمان دامپزشکی کشور

بخشی از بهبود تراز غذایی کشور و رشد صادرات محصولات کشاورزی، مرهون تلاش همکاران در سازمان دامپزشکی کشور است

محمود حجتی در مراسم معارفه و تودیع رییس سازمان دامپزشکی کشور ، با اشاره به بهبود تراز غذایی کشور و رشد خوبی که در صادرات محصولات کشاورزی بویژه در زمینه لبنیات و آبزیان در چند سال اخیر اتفاق افتاده است، گفت:بدون تردید بخش قابل توجهی از این توفیق مرهون تلاش همکاران در سازمان دامپزشکی کشور بوده است.

بخشی از بهبود تراز غذایی کشور و رشد صادرات محصولات کشاورزی، مرهون تلاش همکاران در سازمان دامپزشکی کشور است



وزیر جهاد کشاورزی گفت: بخش قابل توجهی از بهبود تراز غذایی کشور و رشد صادرات محصولات کشاورزی، مرهون تلاش همکاران در سازمان دامپزشکی کشور بوده است.
به گزارش ایانا از وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی در مراسم معارفه و تودیع رییس سازمان دامپزشکی کشور که در محل سالن جلسات این وزارتخانه برگزار شد، با اشاره به بهبود تراز غذایی کشور و رشد خوبی که در صادرات محصولات کشاورزی بویژه در زمینه لبنیات و آبزیان در چند سال اخیر اتفاق افتاده است، گفت:بدون تردید بخش قابل توجهی از این توفیق مرهون تلاش همکاران در سازمان دامپزشکی کشور بوده است.
وی افزود: باید با بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های موجود،حداکثر بهره وری را برای رشد و توسعه سازمان داشته باشیم.
مهندس حجتی خاطرنشان ساخت:باید با اتخاذ روش ها و سازوکارهای نوین شرایطی را فراهم کنیم که مراجعه مخاطبان به سازمان ها به حداقل ممکن رسیده و کارها توسط مردم و بدون نیاز به سازوکارهای غیر ضروری اداری انجام پذیرد.
در این مراسم، دکتر علیرضا رفیعی پور رییس جدید سازمان دامپزشکی کشور اظهار امیدواری کرد که بتواند با حمایت وزارتخانه و همراهی همکارانش در سازمان دامپزشکی تحولی را در این حوزه ایجاد کند.
در ادامه این مراسم،دکتر مهدی خلج رییس سابق سازمان دامپزشکی کشور نیز گزارشی از دستاوردهای این سازمان در چهار سال اخیر ارائه کرد.
شایان ذکراست،وزیر جهاد کشاورزی در راستای سیاست جوانگرایی دولت دوازدهم و با توجه به حسن سوابق اجرایی،طی حکمی دکتر علیرضا رفیعی پور را به سمت رییس سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد.
دکتر رفیعی پور 45 ساله، دانش آموخته دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و دارای 20 سال سابقه کار و تخصص در سمت های کارشناسی و مدیریتی سازمان دامپزشکی در استان های مختلف است و در دولت یازدهم مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی بوده است.
وزیر جهاد کشاورزی در حکمی جداگانه،دکتر خلج را نیز به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید