Iranian Agriculture News Agency

انتخاب کمیته ملی آبیاری ایران به عنوان بهترین کمیته ملی از میان کشورهای عضو ICID

کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران عنوان بهترین کمیته ملی از میان کشورهای عضو کمیسیون بین‌المللی آبیاری و زهکشی (ICID) را کسب کرد.

انتخاب کمیته ملی آبیاری ایران به عنوان بهترین کمیته ملی از میان کشورهای عضو ICID

کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران عنوان بهترین کمیته ملی از میان کشورهای عضو کمیسیون بین‌المللی آبیاری و زهکشی (ICID) را کسب کرد .

به‌گزارش ایانا از پاون، براساس ارزیابی عملکرد کمیته‌های ملی عضو که در سال 2017 برای یک دوره سه ساله توسط کمیسیون بین‌المللی آبیاری و زهکشی انجام شده، کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران به عنوان بهترین و فعال‌ترین کمیته ملی از میان نزدیک به 80 کشور فعال کمیسیون بین‌المللی آبیاری و زهکشی انتخاب شده است .

کمیسیون بین‌المللی آبیاری و زهکشی با هدف شناسایی و تقدیر از فعال‌ترین کمیته‌های ملی عضو، هر سه سال یکبار و همزمان با برگزاری کنگره‌های بین‌المللی، اقدام به ارزیابی عملکرد کمیته‌های ملی عضو می‌نماید که درششمین دوره ارزیابی عملکرد (2014 لغایت 2017)، کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران برای دومین بار در 12 سال گذشته از سوی داوران بین‌المللی به عنوان بهترین کمیته ملی برگزیده شد .

برای بررسی عملکرد کمیته‌های ملی، بیش از 50 شاخص عملکردی و مدیریتی در 9 محور اصلی، مورد ارزیابی و مقایسه قرار می‌گیرد .

محمد حاج‌رسولیها، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در این باره گفت: این موفقیت مرهون همکاری و همدلی گروه کثیری از کارشناسان علاقمند در شورایعالی، هیئت اجرایی، دبیرخانه کمیته ملی، گروه‌های کار، کمیته‌های منطقه‌ای و کارشناسان شرکت‌ها و مؤسسات متعدد فعال در بخش آبیاری و زهکشی و همچنین پشتیبانی مؤثر شرکت مدیریت منابع آب ایران است .

بر اساس این گزارش، به منظور تجلیل از فعالیت‌ها و عملکرد کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران، مقرر است طی مراسم رسمی در بیست و سومین کنگره بین‌المللی آبیاری و زهکشی که در مهر ماه سال جاری در کشور مکزیک برگزار خواهد شد، با اهدای لوح تقدیر و تندیس از نمایندگان کمیته ملی ایران تقدیر به عمل آید .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید