Iranian Agriculture News Agency

سازمان دامپزشکی کشور خبر داد:

واکسیناسیون رایگان هاری برای حیوانات خانگی / کارگاه آموزش هاری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان فردا برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور ، اقدامات انجام شده مرتبط با روز جهانی هاری را تشریح کرد.

واکسیناسیون رایگان هاری برای حیوانات خانگی / کارگاه آموزش هاری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان فردا برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور ، اقدامات انجام شده مرتبط با روز جهانی هاری را تشریح کرد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به فرارسیدن روز جهانی هاری، اقدامات انجام شده مرتبط با این روز را تشریح کرد .

داریوش جهان پیما گفت: به همین مناسبت با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در تاریخ پنجم مهر امسال ( برابر با ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۷) کارگاه یک روزه آموزش هاری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار خواهد شد .

مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی کشور در ادامه افزود: همچنین به مدت یک هفته از طریق کلینیک‌های منتخب دامپزشکی شهرستان تهران از تاریخ چهارشنبه پنجم مهرماه 96 تا چهارشنبه 12 مهرماه 96 واکسن هاری رایگان توزیع و واکسیناسیون حیوانات خانگی به‌صورت رایگان انجام خواهد شد .

جهان پیما به همکاری دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی کشور با انستیتو پاستور ایران در برگزاری کنگره و کارگاه آموزشی کنترل هاری از تاریخ ۸ اکتبر تا ۱۹ اکتبر سال ۲۰۱۷ (۱۶ تا ۲۷ مهر ۱۳۹۶) در انستیتو پاستور شهرستان آمل نیز اشاره کرد.

وی در پایان تاکید کرد: در طول دوره برگزاری کنگره، توزیع واکسن هاری و همچنین واکسیناسیون حیوانات خانگی به‌صورت رایگان در شهرستان آمل انجام خواهد شد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید