Iranian Agriculture News Agency

گردهمایی بزرگ صنعتگران جهان در تهران



ایلنا: صدها صنعتگر و صنایع معتبر جهان نیمه مهرماه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران که بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خاورمیانه محسوب می‌شود، گرد هم می‌آیند تا ضمن عرضه نوین‌ترین تولیدات خود و تبادل اطلاعات و دانش، با جدیدترین پیشرفت‌های حوزه‌های مختلف صنعت نیز آشنا شوند.
در این نمایشگاه صدها شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و ٢٢ کشور از مناطق مختلف جهان از آسیا تا اروپا و آمریکا مشارکت دارند. هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت امسال با استقبال چشمگیر شرکت‌های خارجی مواجه شده است. چک، سوئد، آلمان، ایتالیا، کره‌جنوبی، رومانی، امارات، بلغارستان، هلند، لهستان، اسپانیا، فرانسه، هند، چین، ژاپن، تایوان، انگلیس، سوئیس، فنلاند، ترکیه، ایرلند و مالزی کشورهایی هستند که در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران حضور دارند. اهمیت بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خاورمیانه موجب شده است بسیاری از کشورهای خارجی از جمله ترکیه، هند، چین، ژاپن، جمهوری چک، آلمان، تایوان و سوئیس به صورت پاویون در این نمایشگاه حضور داشته باشند. قرار است در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چندین هیئت تجاری، صنعتی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری خارجی از کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از نمایشگاه با شرکت‌های ایرانی وارد مذاکرات صنعتی و اقتصادی شوند.
برگزاری چند کارگاه و نشست تخصصی با حضور مسئولان، صنعتگران، استادان دانشگاه‌ها و پژوهشگران و همچنین برگزاری چندین کارگاه آموزشی مرتبط با موضوع نمایشگاه (صنعت) از دیگر برنامه‌های جانبی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران است. در این نمایشگاه؛ انواع تجهیزات صنعتی و کارگاهی، خطوط تولید صنایع بزرگ و کوچک، ابزارآلات خطوط تولید، صنایع پیشرفته، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی، مهندسی و مشاوره‌ای، سرمایه‌گذاری صنعتی، فروش و خدمات پس از فروش و سایر صنایع وابسته به نمایش گذاشته خواهد شد. هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران و فناوری نانو از ١٤ تا ١٧ مهرماه هر روز از ساعت ١٠ تا ١٨ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید