Iranian Agriculture News Agency

امضاء تفاهنامه موسسه رازی با شورای شهر کرج

رئیس مرکز پژوهش های شورای شهر کرج گفت: در جهت همکاری برای انجام پژوهش ها با دانشگاه خوارزمی، تفاهم نامه ای امضا شد و بر همین اساس از انعقاد چنین تفاهم نامه ای با موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی نیز استقبال می کنیم.

امضاء تفاهنامه موسسه رازی با شورای شهر کرج

رئیس مرکز پژوهش های شورای شهر کرج گفت: در جهت همکاری برای انجام پژوهش ها با دانشگاه خوارزمی، تفاهم نامه ای امضا شد و بر همین اساس از انعقاد چنین تفاهم نامه ای با موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی نیز استقبال می کنیم .

به گزارش ایانا از موسسه رازی، سارا دشتگرد با اشاره به نشست مشترک رئیس و معاونان موسسه رازی با رئیس و اعضای شورای شهر کرج، اظهار کرد: رویکرد شورای پنجم شهر انسان محور است و در این زمینه نگاه علمی برای اداره شهر در نظر گرفته شده است .

وی بهره گیری از فناوری و دانش علمی برای ارتقای سلامت را از موضوعات مهم عنوان کرد و افزود: پژوهش و مطالعات برای آمیختن مردم به نشاط اجتماعی که با سلامت ارتباط مستقیمی دارد، موضوعی است که باید پیش از بحرانی شدن در خصوص آن پژوهش و تصمیم سازی صورت گیرد .

رئیس مرکز پژوهش های شورای شهر کرج بیان کرد: کرج در گذشته به عنوان باغ شهر مطرح بود اما اکنون به دلیل ساخت و سازهای بی رویه چیزی از آن باقی نمانده و بر همین اساس احیای باغ شهر کرج یکی از اولویت های شورای شهر و مرکز پژوهش ها قرار گرفته چراکه این امر با نشاط جامعه ارتباط تنگاتنگی دارد .

وی با اشاره به اینکه داشتن شهری پاکیزه و احیای آن مورد توجه شورای شهر کرج قرار گرفته، گفت: مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج در زمینه ایمنی و سلامت از موسسه رازی برای همکاری دعوت می کند .

دشتگرد تاکید کرد: در راستای همکاری برای انجام پژوهش ها، با دانشگاه خوارزمی تفاهم نامه ای امضا کرده ایم و بر همین اساس از انعقاد چنین تفاهم نامه ای با موسسه رازی نیز استقبال می کنیم .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید