Iranian Agriculture News Agency

معاون ترویج کشاورزی خبر داد:

حل مشکلات مالی اجرای طرح نظام نوین ترویج/ استقبال وزیر جهاد کشاورزی از طرح مطالبات مدیران ترویج

معاون ترویج کشاورزی گفت: طی جلسه‌ای با حضور وزیر جهاد کشاورزی گزارشی از روند فعالیت‌های صورت گرفته طی دو سال گذشته و مراحل اجرایی طرح نظام‌نوین ترویج ارائه شد. با توجه به استقبال وی از ادامه روند ارائه گزارش‌ها، وزیر جهاد کشاورزی پذیرفت هر دو هفته یک‌بار جلسه‌ای با حضور مدیران استانی در حضور وی تشکیل شود تا با جدیت بیشتری به مطالبات استان‌ها پاسخگو باشد.

حل مشکلات مالی اجرای طرح نظام نوین ترویج/ استقبال وزیر جهاد کشاورزی از طرح مطالبات مدیران ترویج

معاون ترویج کشاورزی گفت: طی جلسه‌ای با حضور وزیر جهاد کشاورزی گزارشی از روند فعالیت‌های صورت گرفته طی دو سال گذشته و مراحل اجرایی طرح نظام‌نوین ترویج ارائه شد. با توجه به استقبال وی از ادامه روند ارائه گزارش‌ها، وزیر جهاد کشاورزی پذیرفت هر دو هفته یک‌بار جلسه‌ای با حضور مدیران استانی در حضور وی تشکیل شود تا با جدیت بیشتری به مطالبات استان‌ها پاسخگو باشد .

به گزارش ایانا از معاونت ترویج کشاورزی، کاظم خاوازی در نشست مدیران کل ستاد این معاونت و مدیران هماهنگی ترویج استان‌های سراسر کشور گفت: طی جلسه‌ای با حضور وزیر جهاد کشاورزی گزارشی از روند فعالیت‌های صورت گرفته طی دو سال گذشته و مراحل اجرایی طرح نظام‌نوین ترویج ارائه شد. در این گزارش هم از پیشرفت‌های خوب و مثبت طرح در سراسر کشور و هم از موانع و مشکلات موجود در این طرح توضیح داده شد . با توجه به استقبال وی از ادامه روند ارائه گزارش‌ها، وزیر جهاد کشاورزی پذیرفت هر دو هفته یک‌بار جلسه‌ای با حضور مدیران استانی در حضور وی تشکیل شود تا با جدیت بیشتری به مطالبات استان‌ها پاسخگو باشد .

وی افزود: در این نشست ضمن عقد تفاهم‌نامه با مدیریت‌های هماهنگی ترویج استان‌ها در زمینه فعالیت‌های جاری و پیش روی طرح نظام نوین ترویج، باید نحوه تبیین مسائل با وزیر جهاد کشاورزی در جلسات بعدی نیز معلوم شود .

معاون ترویج کشاورزی در ادامه به حل مشکلات اعتبارات ملی ترویج اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های بعمل آمده بستر لازم برای هزینه‌کرد از سوی استان‌ها فراهم شده است .

خاوازی در پایان از مدیران هماهنگی ترویج استان‌ها خواست تا طی 10 روز آینده آمار دقیقی از مراکزی که تحت پوشش فعالیت‌های مراکز جهاد کشاورزی و تعامل با فعالیت بخش کشاورزی هستند، ارائه کنند .

قائم مقام معاون ترویج کشاورزی نیز در بخش دیگری از این نشست گفت: در بخش تحقیقات و ترویج در زمینه اجرایی طرح نظام نوین ترویج موفقیت‌های چشمگیری صورت گرفته و به طور مستمر و پایدار به روند رو به رشد خود ادامه می دهد .

محمدرضا شاه‌پسند افزود: نظام نوین ترویج یک بستر و سازه را اجرا کرده تا مؤلفه‌های این نظام که در راه توسعه بخش کشاورزی است، به اهداف خود دست یابد. خوشبختانه مباحث مالی و منابع مالی طرح با پیگیری‌های معاون ترویج و سایر مدیران حوزه وزارتی به نتیجه رسیده است تا بتوانیم بودجه لازم را برای پیشرفت فعالیت‌های ترویجی هزینه کنیم .

وی با بیان اینکه امروزه چشم وزارت‌خانه و معاونت‌های تخصصی معطوف به فعالیت‌های نظام نوین ترویج است، یادآور شد: بنابراین ما باید فعالیت‌ها را به درستی انجام دهیم و گزارش‌های مستندگونه‌ای را به‌صورت نتیجه محور و اثربخش از سراسر کشور دریافت و به وزارت‌خانه ارائه کنیم .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید