Iranian Agriculture News Agency

در پنجمین همایش سراسری کشت های پائیزه در تهران باحضور وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفت:

تجلیل از کارشناس زن جهاد کشاورزی استان اردبیل به عنوان مروج نمونه کشوری

شهلا دشتبانی به عنوان کارشناس مسئول نمونه پهنه نظام نوین ترویج جهاد کشاورزی در سطح کشور با اهداء لوح تجلیل از سوی وزیر جهاد کشاورزی شد.

تجلیل از کارشناس زن جهاد کشاورزی استان اردبیل به عنوان مروج نمونه کشوری


شهلا دشتبانی به عنوان کارشناس مسئول نمونه پهنه نظام نوین ترویج جهاد کشاورزی در سطح کشور با اهداء لوح تجلیل از سوی وزیر جهاد کشاورزی شد.

به گزارش ایانا از اردبیل، علیرضا خواجوی در حاشیه مراسم پنجمین همایش سراسری کشت های پائیزه که امروز در سالن خوشه وزارت جهادکشاورزی با حضور حجتی وزیر جهاد کشاورزی، معاونین، مدیران ارشد و روسای سازمان جهادکشاورزی استان های کشور و کارشناسان و مدیران برگزار شد گفت: خوشبختانه بنا به ارزیابی حوزه معاونت زراعت که کارشناس نمونه کشوری از استان اردبیل انتخاب شده بود، امروز با حضور مقام وزارت؛از شهلا دشتبانی به عنوان کارشناس مسئول نمونه پهنه نظام نوین ترویج جهاد کشاورزی در سطح کشور با اهداء لوح تجلیل شد.
وی افزود: در سطح ملی نظام نوین ترویج کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، جزو پنج سازمان برتر کشور است و در کنار این در سایر زمینه ها هم از قبیل؛ تولید گندم، اصلاح الگوی کشت، افزایش راندمان آبیاری، افزایش ضریب مکانیزاسیون، احداث و توسعه صنایع تبدیلی تکمیلی و کشت های گلخانه ای و ... در سطح کشور نیز رتبه بسیار مناسبی دارد. کما اینکه امروز سخنرانان وزیر، معاون زراعت، رئیس سازمان آموزش و تحقیقات و ترویج و مجری طرح محوری گندم و همچنین مجری طرح دانه های روغنی هر یک در سخنان خود از جایگاه کشاورزی استان اردبیل همواره در ردیف برترین ها نام بردند و علیرضا مهاجر، مجری طرح دانه های روغنی نیز رتبه اردبیل را در تولید محصول کلزا در رتبه پنجم کشوری اعلام کرد.

شهلا دشتبانی هم اکنون در مرکز خدمات جهادکشاورزی آبی بیگلو از توابع شهرستان نمین شاغل است.
در این همایش تعدادی از مدیران جهادکشاورزی شهرستان ها، مدیر ترویج تعدادی از کشاورزان نمونه و مسئولین خدمات کشاورزی به همراه رئیس سازمان حضور داشتند.
پیش تر این سازمان، به عنوان موفق ترین سازمان در اجرای طرح نظام نوین ترویج کشاورزی در میان سایر سازمان های جهادکشاورزی استان ها مورد تجلیل قرار گرفت.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید