Iranian Agriculture News Agency

نسل چهارم خانواده، کشاورزی علمی را برگزید

مشاور سازمان ملل، میراث دار مزرعه خانوادگی شد

اندرو والتر ، دارای دکترا در رشته مولکولی گیاه از دانشگاه ملی استرالیا چهارمین وام‎دار مزرعه خانوداگی اش شد؛ کسی که به سازمان ملل مشاوره می دهد.

مشاور سازمان ملل، میراث دار مزرعه خانوادگی شد

اندرو والتر ، دارای دکترا در رشته مولکولی گیاه از دانشگاه ملی استرالیا چهارمین وام دار مزرعه خانوداگی اش شد؛ کسی که به سازمان ملل مشاوره می دهد.

به گزارش ایانا از سایت "بیگ ریجز"،اندرو والتر، نسل چهارم خانواده کشاورز والتر در شهر ویولت ، 50 کیلومتری جنوب شرقی شپاپارتون در ویکتوریا استرالیا است.

اندرو به همراه مادرش گلادیس، دارای مزرعه ای هستند، که سالانه محصولات زراعی زمستانی تولید می کند و مدیریت شماری گوسفندان را بر عهده دارند.

آلن والتر سرپرست خانواده( بزرگ خاندان)، در سال 1968 کسب و کار خود را با گلادیس آغاز کرد. در حالی که پس از یک سال از درگذشت آلن والتر، ، میراث وی همچنان از طریق خانواده اش زنده نگه داشته شده است.



عملیات کشاورزی والتر در مجموع 3500 هکتار است که شامل کشاورزی اشتراکی و زمین
های اجاره ای است. همچنین در ناوگان خود، ازدو ماشین از نوع Freightliner (شرکت امریکایی سازنده کامیون)، پنج تراکتور عملیاتی و سایر تجهیزات استفاده می شود.

اندرو والتر نماینده نسل جدیدی از کشاورزان با دارایی های ارزشمندی است که از مادر و پدر ، به او پیشکش شده است. اندرو، دارای مدرک لیسانس از دانشگاه ملبورن و دکترا در رشته مولکولی گیاه از دانشگاه ملی استرالیا است. وی در چندین کمیته مشورتی دولتی کار کرده و به شرکت های دولتی و تحقیقاتی، کشاورزی و سازمان ملل متحد مشاوره داده است.

این درحالی است که آلن و گلادیس در پرورش و گرایش اندرو به مزرعه و علاقه وی به دانش بی تاثیر نبوده اند. نقطه عطف در زندگی اندرو زمانی بود که او توانست بورس تحصیلی بگیرد و به دانشکده ملی علوم استرالیا ( National Science Summer School )برود.

به طوری که در آنجا او فرصت یادگیری در مهندسی ژنتیک و به ویژه نحوه کاربرد آن را در کشاورزی پیدا کرد. وی ، در سال 1992 ، مربی تیم المپیاد بین المللی زیست شناسی استرالیا شد.

المپیاد بین المللی زیست شناسی هر ساله برای دانش آموزان دبیرستانی برگزار و به عنوان "بازی های المپیک زیست شناسی" شناخته می شود.ژمانی که اندرو در تاریخچه ی المپیک توانست به 14 نشان برای مشارکت اش دست یابد، گلادیس از این موفقیت وی احساس افتخار کرد.

اندرو از کیفیت و خدمات پشتیبانی ابزار و مواد جانبی می گوید :" از Castrol RX Super (سازنده موتور های ماشین آلات) در والتر تقریبا سه دهه در کارهای مزرعه استفاده شده است. Castrol RX ، رابطه خاصی با خانواده والتر داشته است. از نخستین روزی که من در مزرعه شروع به فعالیت کردم، پدر من همیشه به روغن با کیفیت (مربوط به موتور) اهمیت می داد و از آن به عنوان موثر ترین روش نگهداری (از تجهیزات) یاد می کرد."

وی افزود:"به عنوان مثال، تراکتور ما CVX Tractor طی این سال ها هر هفته کار می کند به طوری که بیش از 6800 ساعت کارکرده است."

اندرو معتقد است که این مساله نه تنها به کیفیت محصول کمک می کند بلکه برای کارایی کسب و کارش نیز مهم است، چراکه دارای کیفیت سرویس و پشتیبانی مناسبی است.

گفتنی است ، مزرعه والتر طی این سال ها به خاطر محصول با کیفیت ، از نماینده فروش کاسترول ( Castrol ) (1) حمایت کرده است.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- Castrol ، برند جهانی بریتانیایی در زمینه روغن های صنعتی و خودرو است که طیف گسترده ای از روغن ها، گریس ها و محصولات مشابه را ارائه می دهد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید