Iranian Agriculture News Agency

بهره‌برداری از 10 پروژه تامین آب و مهندسی رودخانه گلستان در هفته دولت

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان، گفت: همزمان با هفته دولت 10 پروژه شرکت افتتاح و عملیات اجرایی 59 پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و 658 میلیارد ریال آغاز می‎شود.

بهره‌برداری از 10 پروژه تامین آب و مهندسی رودخانه گلستان در هفته دولت
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان، گفت: همزمان با هفته دولت 10 پروژه شرکت افتتاح و عملیات اجرایی 59 پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و 658 میلیارد ریال آغاز می شود .

به گزارش ایانا از پاون، علی نظری گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های تامین آب و مهندسی رودخانه است که دو پروژه در تامین آب و هشت پروژه در مهندسی رودخانه از جمله طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت است .

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان، بیان کرد: هشت پروژه در بخش تامین آب و 51 پروژه در بخش مهندسی رودخانه نیز از جمله پروژه های قابل کلنگ زنی در هفته دولت سال جاری شرکت خواهند بود .

وی افزود: همچنین تعداد پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در شهرستان‌های استان نیز به ترتیب آزادشهر پنج، آق قلا سه، بندرگز چهار، بندرترکمن چهار، رامیان 9، علی آباد کتول 6، کردکوی هفت، کلاله پنج، گالیکش دو، گرگان 11، گمیشان سه، گنبد چهار، مراوه تپه سه و مینودشت سه پروژه بوده است .

به گفته نظری، بهره‌برداری ازمخزن ذخیره پنج هزار متر مکعبی اول کردکوی و یک حلقه چاه آب شرب در شهرستان کردکوی، لایروبی و ساماندهی رودخانه زرین گل، تثبیت بستر رودخانه کبود وال، زهکشی اراضی اولویت‌دار، لایروبی وساماندهی رودخانه زیارت، احداث کانال بتنی و خط انتقال آب بندان ولاغوز، لایروبی و ساماندهی رودخانه باغو، دیواره سازی و تثبیت بستر رودخانه گز وطنا، رپرگذاری رودخانه چهل چای و بهره‌برداری از سدلاستیکی گنبد بخشی از پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی شرکت آب منطقه‌ای در هفته دولت است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید